אחרי פניות בשבועות האחרונים של אנשי עסקים, מסחר וגורמים פוליטיים לאיל הספנות משה מנו, והצעות כי יתמודד על ראשות העיר חיפה, מנו שובר שתיקה.
3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
לא ירוץ. משה מנו
(צילום: בוריס ליפקין)
מנו: "התלבטתי האם לקבל את ההצעה להתמודד לראשות העיר חיפה. שקלתי את הנושא בכובד ראש והחלטתי בסופו של דבר שלא להיכנס לפוליטיקה המקומית".
"זה היה מחמיא מאוד לשמוע שלדעת המומחים והפונים, יש לי סיכוי משמעותי לחבר בין מפלגות ואנשים וסיכוי גבוה להגיע לסוף המרוץ, ואלו היו סיבות טובות לקבל את ההצעה", אמר מנו ומוסיף: "אבל לצערי, אני נאלץ גם הפעם להודות לכל הפנים ולסרב מכמה סיבות: תמיד העדפתי לא להיות מעורב בפוליטיקה המקומית, אבל בהחלט מוכן לסייע ככל שמתבקש וככל שאוכל אחרי תוצאות הבחירות".
"כמו כן, אני מחויב למפעל חיי "מנו ספנות", החברות והתאגידים שבבעלותי אותם הקמתי בעשר אצבעותיי. בנוסף, רעייתי וילדי ואני, מעדיפים להמשיך בעשייה ובתרומה לקהילה בשקט ומחוץ לזרקורים יחד עם שמירה על הפרטיות שלנו".

3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
קיבל הצעות. משה מנו
(צילום: בוריס ליפקין)

קראו עוד:

משה מנו הוסיף: " בלי קשר להחלטה האישית שלי, אני מאחל למועמדים בהצלחה ואחרי תוצאות הבחירות אשמח לתרום מיכולתי לפשר, לגשר ולחבר בין המועמדים הרבים על מנת להגיע לקואליציה רחבה וחזקה למען עתידה של חיפה, העיר שאני אוהב כל כך".
משה מנו, המייסד, היו"ר והבעלים של קבוצת "מנו ספנות", מעורה מאוד בחיי הכלכלה, העסקים ועוד בעיר. מעולם לא הסתיר את חיבתו לחיפה, בה גדל ולמד ומתגורר בה כל השנים, כשהוא דוחה כל רעיון לעבור לעיר אחרת בארץ או בחו"ל.

3 צפייה בגלריה
משה מנו
משה מנו
משה מנו
(צילום: בוריס ליפקין)

בעבר קיבל אותות והערכה רבים כמו יקיר חיל הים, יקיר ערים בחו"ל ואקדמיה ולאחרונה קיבל את אות "יקיר חיפה" על פעילותו ותרומתו הרבה לעיר ועל הבאת למעלה מ-120,000 עולים מברה"מ לשעבר לנמל חיפה.