היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים יובא למנוחות בבית העלמין שדה יהושע בחיפה גיא לוי, מבעלי סניף גרג בקרית אתא, שהלך לעולמו כשהוא בן 46 בלבד, לאחר מחלה קשה.
2 צפייה בגלריה
גיא לוי, מבעלי סניף גרג בקרית אתא, ז"ל
גיא לוי, מבעלי סניף גרג בקרית אתא, ז"ל
גיא לוי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
גיא לוי , יליד חיפה, החל את דרכו לפני כ-30 שנה בסנדוויץ' בר בכרמל, השייך לקבוצת גרג, שהוא בן 18 בלבד. לוי פתח לאחר מספר שנים יחד עם קבוצת גרג את סניף גרג אח"י איילת בקריות וניהל אותו בהצלחה רבה. בשנת 2008 פתח וניהל את סניף גרג קרית אתא ברחוב העצמאות. גם סניף זה הפך לשם דבר.
גלעד אלמוג מבעלי קפה גרג: ״גיא 30 שנה איתנו, הוא לא רק זכיין, הוא ואשתו סיגי, ההורים שלו צביה וויקטור, ובנו הם חלק מהמשפחה שלנו. אנו רואים בו חלק משמעותי מחיינו האישיים והמקצועיים. יאיר מלכה, ניר אדרי וכל מנהלי ועובדי גרג בוכים, המומים וכואבים את לכתו בטרם עת ומשתתפים בצער המשפחה".

2 צפייה בגלריה
גיא לוי, מבעלי סניף גרג בקרית אתא, ז"ל
גיא לוי, מבעלי סניף גרג בקרית אתא, ז"ל
"אבדה גדולה לעיר". גיא לוי ז"ל
(צילום: באדיבות רשת גרג)

לוי התגורר בשנים האחרונות עם אשתו, סיגלית, ובנם בן ה-10 בגבעת טל. הוא היה דמות מוכרת ואהובה בקרית אתא ורבים ספדו לו לאחר מותו.
חברת המועצה הילה רובין שלם: "לצערי שמעתי על מותו. כלקוחה הייתי יושבת במסעדה לעיתים קרובות והוא היה בחור ממש נעים ומאיר פנים. תמיד דאג שלקוחות יהיו מרוצים ונתן שירות מכל הלב. אבדה גדולה לעיר. איש מקסים. מדי פעם היינו משוחחים על מצב העיר וניכר היה שממש אכפת לו".

קראו עוד:

אשתו סיגלית פרסמה פוסט: "צר לי לבשר על מותו הטרגי של אהוב ליבי, גיא לוי".
מושיקו בן חמו: "הלב מסרב לעכל את הבשורה! כואב לי, עצוב לי, לבי נקרע. חבר יקר שלי אני אוהב אותך לעולם לא אשכח כמה היית חבר חכם, שנון והכי מצחיק בעולם. תנוח בשלום על משכבך".
יצוין, כי אך לפני כחודשיים, ב-27 לאפריל, חגג לוי יום הולדת וקיבל ברכות מחבריו הרבים שאיחלו לו בריאות ואריכות ימים.
פורסם לראשונה: 11:55, 25.06.23