3 שבועות לבחירות ובקרב המטות נרשמת עצבנות רבה ויש מי שבוחר לרדת נמוך.
3 צפייה בגלריה
יונה יהב
יונה יהב
יונה יהב
(צילום: גביש מדיה)

שבועיים בלבד אחרי שיעקב בורובסקי העלה קמפיין בו דרש כי יהב יחשוף את תיקו הרפואי, נתלו ברחבי העיר כרזות עם תמונתו של יהב היושב בכיסא גלגלים ועיניו עצומות. התמונה צולמה במהלך ביקורו האחרון של יהב בחדר המיון בכרמל בגלל תאונה קלה שעבר.
בכרזה נכתב: "יונה, אל תישן (באנגלית). זה האיש שמסוגל לטפל באיום הטילים? יונה תתעורר!!! חיפה זקוקה לראש עיר מתפקד".
הכרזות שנתלו לא היו חתומות ואף מטה בחירות לא לקח עליהם אחריות.
זמן קצר לאחר שפורסמו, תושבת העיר שצילמה את אחת הכרזות העלתה את התמונה בעמוד הפייסבוק "חיפאים מצייצים המקורי" בבעלות חבר המועצה ניר שובר, שחתם עם יהב עם על הסכם קואליציוני וסיכם על סגנות בשכר.
בפרסום באתרו של שובר, לתמונת הכרוז, כנראה בעריכת פוטושופ, הודבק פתק של דוד עציוני. עם פרסום הכרוז יחד עם הפתק של עציוני, קוראים רבים קיבלו את הרושם המוטעה לפיו עציוני אחראי לפרסום הכרוזים.

3 צפייה בגלריה
הגיעו להסכם. שובר ויהב
הגיעו להסכם. שובר ויהב
הגיעו להסכם. שובר ויהב
(צילום: גביש מדיה)

במטה עציוני זועמים: "שובר, שותפו הבכיר של יהב, הפיץ בדף שהוא מנהל תמונה של יהב בכיסא גלגלים. תמונה שזויפה על ידי הוספת תמונת דוד עציוני וזאת במטרה להכפיש את עציוני. העובדה שתוקפים את עציוני מלמדת על התחזקותו. לעציוני אין עניין בקמפיין השמצות והוא מתרכז רק באיחוד כוחות של ההנהגה הצעירה בעיר".
ניר שובר: "חיפה זקוקה עכשיו יותר מתמיד לראש עיר מנוסה ואחראי. מי שעושה קמפיין גילנות נמוך לא פוגע ביונה אלא בחיפה. אני בחרתי לתמוך בו כי אני משוכנע שהוא האיש הכי נכון לחיפה במיוחד עכשיו".

3 צפייה בגלריה
דוד עציוני
דוד עציוני
דוד עציוני
(צילום: מיכה בריקמן)

קראו עוד:

ממטה יהב נמסר כי התמונה שפורסמה היא מביקורו של יהב בבית החולים: "כאחד האדם ביקש יונה יהב שיחבשו את רגלו לאחר שנפצע משברי זכוכית. הצילום השפל והשימוש בו מעיד בעיקר על קמפיין רע ואלים שפוגע בשמה הטוב של חיפה".
גורם פוליטי: "אנו רואים שיש מי שמבקש לעשות שימוש בשיטות פסולות ולא חוקיות, בפרסום תמונות מבזות, וניסיון לכאורה להפיל תיק על מועמד כזה או אחר. עד עכשיו היינו עדים לפרסום תיק רפואי מזויף או מה שנראה כמו תיקו הרפואי של יהב, ובעקבות זאת תלונה הוגשה במשטרה. יש כתב תביעה על מיליון שקלים שהגיש עציוני נגד בורובסקי בגין לשון הרע, ועוד יש חודש ימים למועד הבחירות.
"אזכיר כי גם בבחירות קודמות הופצו פתקי הצבעה מזויפים שהודפסו משני הצדדים כדי שייפסלו בקלפיות. בניגוד לבחירות קודמות, במשטרה עסוקים בנושאי ביטחון ומלחמה, ולא פנויים לרדוף אחר כל תלונה בנושא הבחירות".