פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד אורן חננייב (28) מקרית ים בגין עבירות מין והחזקת חומרי תועבה של קטינים. זאת, לאחר שצילם את פלג גופה התחתון של מטופלת, בעודה מורדמת לפני ניתוח וכן לאחר שצילם תמונות עירום של קטין ושלח אותם לחברו. בנוסף, החזיק הנאשם אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים.
2 צפייה בגלריה
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
בית החולים רמב"ם
(צילום: גיל נחושתן)
החקירה נפתחה בעקבות מידע מחשיד על הימצאות תוכן פדופילי ברשותו של אחד החשודים, דניל יעקב, בן 35 מרמת גן. הוא נעצר בחודש שעבר, בביתו נערך חיפוש והמחשבים והמכשירים הסלולריים שהיו ברשותו נתפסו.
מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד טל בנאי גת עולה כי במהלך ספטמבר השנה, עת שימש חניינב כאח מסייע בניתוח בבית חולים רמב"ם, צילם את איבר מינה של מטופלת בת 23 בעודה מורדמת לקראת ניתוח. את תמונתה החזיק בטלפון הנייד שלו.
בנוסף, מספר חודשים לפני צילם המשיב קטין כבן 4 עירום לאחר מקלחת. עוד עולה כי חננייב שלח באמצעות אפליקציית הטלגרם, לחברו דניל יעקב, סרטוני תועבה בדמותו של קטין וכן החזיק אלפים רבים של תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים בעת קיום יחסי מין עם בגירים ו/או קטינים, ואף עם חיות.

2 צפייה בגלריה
ניתוח
ניתוח
הנאשם צילם מטופלת בעירום, בעודה מורדמת לפני ניתוח
(צילום: shutterstock)

"בדיסק הקשיח החיצוני החזיק הנאשם כ-14 אלף סרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים, ובכלל זה תינוקות, בעת קיום יחסי מין עם בגירים ו/או קטינים. כן החזיק הנאשם בתמונה של ילדה כבת 4 עירומה, בעודה מורדמת לקראת ניתוח, אשר צולמה על ידי דניל יעקב", נכתב בכתב האישום.
בבקשת המעצר עד לתום ההליכים, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד טל בנאי גת: "המעשה המגונה שבוצע על ידו בוצע בצעירה מורדמת לצורך ניתוח, תוך הפרה בוטה של האמון הניתן בו במסגרת תפקידו כאח האמור לסייע בניתוח האמור. צילום הקטין העירום נעשה בביתו, מקום בו אמור הקטין להרגיש בטוח ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".
לחננייב יוחסו עבירות של מעשה מגונה באישה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, עבירה של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

קראו עוד >>

בא כוחו של חננייב, עו"ד אביעד רייפר, מסר: "כתב אישום אנמי יחסית לחשדות. כפי שאמרנו לפני הגשתו, האישום שמייחסים לו יהיה הרבה פחות חמור. הוא מואשם בעיקר בהחזקת חומרים אסורים בעלי גוון פדופילי. הוא נתן הסבר לכל דבר.
"שני אירועים יוחסו לו - הוא צילם כשהיה סטונדנט איבר של מטופלת. הוא נתן לכך הסבר, ואני בטוח שההסבר יכנע בסופו של יום גם את בית המשפט. הוא לא עשה בתמונה כל שימוש, זה היה חד פעמי והוא לטענתו עשה בזה שימוש אך ורק לצורך לימודיו כסטודנט.
"לא מדובר בהתנהלות שיטתית. כל מה שמיוחס לו בכתב האישום למעט אותה תמונה מתייחס לדברים שעשה במסגרת פרטית ביתו, במכשיריו ולא משהו שקשור לעבדותו. ככל שהמשפט יתקדם אנחנו נצליח ללמד את בית המשפט על גרסתו".