האטרקציה היפה בישראל תוצג בחיפה במהלך חג החנוכה ותהיה נגישה לציבור ללא תמורה. החנוכייה הגדולה בעולם תוצג בעיר התחתית במהלך כל ימי החנוכה על גבי מבנה בית דגון.
1 צפייה בגלריה
מופע לייזר שטרם נראה בישראל
מופע לייזר שטרם נראה בישראל
מופע לייזר שטרם נראה בישראל
(צילום: דותן לידז'י)

מיצג החנוכייה יתפרש על פני 250 מטרים ויכלול 6 מקרני לייזר שיוצרים תמונה שלמה של 4,000 מ"ר. על קיר הבניין הענק יוצג סרטון באורך 4 דקות המכיל אלמנטים ויזואליים בטכנולוגיה שטרם נראתה בישראל (Bullding projection) של סיפורי החג, דגל ישראל ומוטיבים נוספים של חג החנוכה. הסרטון יוצג כל 15 דקות. בנוסף יוכלו העוברים ושבים להעלות תמונות ולזכות בתמונות בגודל 100 מטר על הבניין שיוקרנו בין הסרטונים. רמקולים יוצבו ברחוב העצמאות וכך ניתן יהיה גם לשמוע את המיצג הייחודי, יחד עם סופגניות שיחולקו לעוברים ושבים.

קראו גם: >>

החנוכייה היא מיזם של העמותה תיירות ונופש חיפה בראשות יואב רמתי. את הפרויקט כולו מפיקה חברת אתוס תוך שימת לב לפרטים הקטנים ונושאי הבטיחות. על המיצג עבוד צוות מעצבים מתחומי רבים הכולל אני שתוכן, מעצבים גרפיים, אנשי תלת מימד, אנימטורים, אנשי סאונד, וידאו מאפינג. הפרויקט ברמת התוכן האמונותי מבוצע על ידי משרד דותן לידז'י, סטודיו חיפאי בשילוב אנשי אנימציה ותל מימד מהטבים בישראל.
על מופע הלייזר אמון גיל טייכמן שאחראי על הצבת 6 מקרני לייזרים חזקים וייחודיים שטרם נראו בישראל ועוצמתם 35 אלף לומנס כל אחד.
בעמותה לתיירות מציינים כי מעבר למיצג החנוכייה, יתקיימו אטרקציות נוספות סביב אתרים יהודיים בעיר. בין האתרים: מערת אליהו, קבר אבדימי דמן, קבר הרמב"ן, בתי כנסת עתיקים ועוד. החגיגות השנה יתמקדו בגבורה יהודית, מסירות נפש ואמונה.