יו"ר ועד עובדי עיריית חיפה אמנון עידו אומר ל"מיינט חיפה" כי ראש העיר חיפה עינת קליש הפרה ברגל גסה את ההסכם שנחתם עם העובדים וקיבל תוקף של בית משפט, ולא נותרה לו ברירה אלא לקדם נקיטת עיצומים.
2 צפייה בגלריה
אמנון עידו
אמנון עידו
נערך להשבתה. אמנון עידו
(צילום: נחום סגל)

עידו שלח (שלישי) מכתב לקליש ובו הציב אולטימטום ליו עליה ליישם את ההסכם עם העובדים, אחרת תיגרר העירייה למאבקים ,עיצומים ואף השבתה כללית.
עידו ציין במכתב כי בחודש ספטמבר 2022 הושגו הבנות עם עובדים, ביניהם טיפול בנושא דירוג הסייעות, מתן קצובת רכב וכינוס ועדת שידרוגים.
עידו: "מזה שבועות שהוועד מתריע שהעירייה לא נערכת לקיום ועדת השדרוגים ובעירייה מתעלמים מכך. אתמול קלי שלשחה לנו מכתב שהיא מבקשת לשנות באופן חד צדדי את נוהל השדרוגים, נוהל שנמשך שנים. פתאום אחרי חודשים שלא עשתה כלום היא מוציאה נוהל חדש? זו תחבולה וחוסר תום לב קיצוני. היא ממסה להתחמק מיישום ההסכמות עם העובדים. היא אף טוענת לשביתה איטלקית באגף התברואה. לא היו דברים מעולם".

2 צפייה בגלריה
עינת קליש
עינת קליש
עירייה במשבר. עינת קליש
(צילום: ראובן כהן)

עידו טוען לזלזול בעובדים, ובין היתר מעלה את עניין כנס ההשתלמות בים המלח שקליש ביקשה ברגע האחרון למנוע יציאת עשרות עובדים אליו.
עידו: "קליש לא משאירה ברירה ואם לא תכונס ועדת שדרוגים בתוך יומיים אנו הולכים לנקיטת צעדים כואבים שלצערנו יפגעו בעובדים, בעירייה, בציבור ובעיר".
מעיריית חיפה לא הגיבו לדברים.

קראו גם: >>