ראש העיר חיפה עינת קליש הודיעה (ראשון) למשפחת גנור כי תזכה להנחה המקסימלית בתשלום הארנונה עבור דירתו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
סער גנור ובת זוגו אדל
סער גנור ובת זוגו אדל
סער גנור ובת זוגו אדל
(צילום: באדיבות המשפחה)

סער גנור, קצין שריון בדרגת סרן, נפצע קשה לפני כ-3 חודשים במהלך קרבות בחאן יונס עזה. מאז פציעתו הוא מאושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
משפחת גנור נמצאת עם סער במחלקה, ומלווה אותו לאורך כל תקופת האשפוז, ולצורך זה אף עבור להתגורר בבאר שבע. אביו של סער, דובי גנור, פנה לעיריית חיפה במטרה לקבל הנחת בתשלומי הארנונה שמשלם סער, מאחר ודירתו שנמצאת בחיפה עומדת ריקה בכל זמן האשפוז.

3 צפייה בגלריה
סרן סער גנור
סרן סער גנור
סרן סער גנור
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו עוד:

בעיריית חיפה לא מצאו את הדרך לסייע, ודובי פנה לעיתונות. מאז פרסום הכתבה ב"מיינט חיפה" קיבל האב טלפונים רבים, ובאחד מהם התבשר על ידי העירייה כי ניתן יהיה להסדיר את תשלומי הארנונה של בנו.
במסגרת התגובות לכתבה על סער גנור, פנה חבר מועצת העיר חיפה צביקה ברבי ליועצת המשפטית לעירייה ולראש מחלקת ארנונה, ודרש כי יוחזרו לחייל תשלומי הארנונה שנגבו ממנו בכל תקופת אשפוזו. "אבקש לפנים מסדר הדין לטפל בעניין בדחיפות ולאפשר החזר של הארנונה ששולמה בגין התקופה ששולמה בה החייל שהה בלחימה, עד שהחייל ישוב לעמוד על רגליו", כתב פנייתו חבר המועצה צביקה ברבי, "יש להנחות את הגורמים המתאימים בעירייה. הדבר עלה לעיתונות ומצייר את העירייה בצורה שלילית ביותר, חייבים לעשות הכל למען חיילנו".

3 צפייה בגלריה
סער גנור
סער גנור
סער גנור
(צילום: באדיבות המשפחה)

"ראש העיר טיפלה בנושא, ונציגת מחלקת הארנונה עדכנה שהנושא טופל וזכינו במקסימום ההנחה בשיעור 70 אחוז", עדכן האב.
בשורות טובות מאלו הגיעו בעניין מצבו הרפואי של סער. דובי האב: "סער בהכרה מלאה, יציב, מבין ולאט לאט מוצא את הדרכים לתקשר איתנו - בין אם במחוות ידיים או באמצעות העיניים, כן ולא עם הראש. הרגע הנבחר של השבוע: הפיזיותרפיסטית שאלה את סער אם הוא מעוניין לבצע אופניים והוא הרים אגודל".