מה גורם לאדם לפרוק את זעמו על פסנתר ציבורי? תושב העיר חיפה שעבר בסוף השבוע ליד פסנתר ציבורי הממוקם ברחבת הכרמלית שבמרכז הכרמל, החליט להרוס את הפסנתר באופן שיטתי. האירוע תועד במצלמות האבטחה של הכרמלית שהציבה עיריית חיפה, ובצילום ניתן לראות עד כמה נחוש היה האיש לפגוע בפסנתר.
2 צפייה בגלריה
חזר ופגע בפסנתר
חזר ופגע בפסנתר
חזר ופגע בפסנתר
(צילום. עיריית חיפה)

החשוד שהרס את הפסנתר במרכז הכרמל חיפה
(צילום: עיריית חיפה)

2 צפייה בגלריה
חזר ופגע בפסנתר
חזר ופגע בפסנתר
הרעש הפריע לו. נזק כבד
(צילום. משטרת ישראל)

בצילום רואים את האיש עובר ליד הפסנתר, חוזר ומתחיל לפרק את הקלידים אחד אחרי השני. עוזב את המקום, שב וחוזר והפעם מכה את הפסנתר בחפץ כלשהו ומנסה למקסם ככל הניתן את הנזק לציוד הציבורי.
תיעוד האירוע שנתפס על ידי העירייה הועבר לידי המשטרה, ובתחנת חיפה פעלו באמצעות כלי חקירה שונים לאיתור החשוד. בתוך זמן קצר מהבאת הנושא לידיעת המשטרה הגיעו שוטרי תחנת חיפה אל החשוד ועצרו אותו.
הבוקר (ראשון) במשטרה שיחררו את החשוד לביתו בתנאים מגבילים. עורך דינו של החשוד מסר כי לחשוד הפריע רעש הפסנתר. במשטרה ובית המשפט יתקשו לקבל את גרסת החשוד, ויפעלו להמשך הטיפול המשפטי בעניינו.
עו"ד רן שחם המייצג את החשוד: "מדובר באדם נורמטיבי שלא ביקר מעולם בתחנת משטרה. אין כל עבר פלילי. הוא תושב האזור שרעש הפסנתר הפריע לו. הוא פנ המספר פעמים לעיריית חיפה כדי שתסיר את המפגע. הוא פנה יות רמעשר פעמים ודבר לא נעשה. הוא נעצר למשך הלילה באופן חריג ולא ברור מדוע היה צורך להשאיר אותו במעצר ואל שיחררו אותו קודם לכן. במקרים כאלו המתלונן, במקרה זה עיריית, יכול הלדרוש להגיש כתב אישום בגין היזק לרכוש אבל ניתן לסיים את זה גם הסכם פשרה. הרבה תלוי בעירייה".

קראו גם: >>
פורסם לראשונה: 11:01, 06.11.22