שנה קשה, בחירות, סיום מלחמה בדרום, תחילת מלחמה כוללת בצפון, מצב כלכלי קשה מאוד, מהפך פוליטי עצום, כאשר בנימין נתניהו יורד סופית מהבמה, ועוזב את הארץ עם אשתו וילדיו רק כדי שבהמשך יתגרש. אלו חלק מהמסרים שקיבלה ריקי קיטרו, מתקשרת, יועצת ומאמנת אישית.
4 צפייה בגלריה
"בתוך שלושה חודשים יתנקה העולם כולו". ריקי קיטרו
"בתוך שלושה חודשים יתנקה העולם כולו". ריקי קיטרו
ריקי קיטרו
(צילום: ליה יפה)

כבר 36 שנה שקיטרו מקבלת מסרים על מה שעתיד לבוא ומעבירה אותם הלאה. במשך השנים היא הצליחה לנבא מה שיקרה, בדיוק מפחיד. לטענתה, לקח לה שנים רבות להבין את עוצמת המתנה שהעניק לה אלוהים, ולהביא לעולם שילוב של עולם הנסתר ויישומו בחיי היומיום.
שוחחנו עם קיטרו אחרי אחת השנים המטלטלות והקשות בהיסטוריה של ישראל ולקראת עוד שנה עם הרבה סימני שאלה מה יקרה פה. בפתיחת השיחה קיטרו ציינה שוב כי היא מעבירה הלאה מסר שהיא מקבלת, ולא אומרת דברים כדי להיות צודקת או למצוא חן בעיני מישהו. אחרי כל שאלה, קיטרו מביטה בקלפים, ואז ומשתפת אותנו במסרים שקיבלה.
בפתח השיחה ציינה קיטרו ל'מיינט קריות' כי היא דיברה על מה שיקרה ב-7 באוקטובר הרבה לפני שזה קרה, כבר בינואר 2023. היא ראתה מלא יריות בבתים קטנים, ביוני ראתה בלגן בצבא ושבוע לפני הטבח ראתה טילים והתקפה רצחנית, בדיוק כפי שקרה שבוע לאחר מכן. לדבריה, המסרים האלו התפרסמו ובדיעבד התברר כי היא צדקה בכל מה שאמרה, כאשר מבחינתה מה שקרה הוא עונש מלמעלה.
מתי תסתיים המלחמה בדרום?
"הצפי הוא עוד שלושה ארבעה חודשים. עד אז יימשכו התקפות, אבל זה יסתיים בדצמבר".
האם תפרוץ מלחמה כוללת בצפון? מתי המפונים מהצפון יחזרו לבתיהם?
"מלחמה בצפון מתקיימת מאז 7 באוקטובר. זה החל בדרום, זה נמשך לצפון ומאז נגרם הרס ענק למטולה וקרית שמונה ועוד יישובים. אני כבר ניבאתי מלחמת לבנון שלישית ואינתיפאדה שלישית, כך שבהחלט אני רואה מלחמה כוללת בצפון.

מלחמה בצפון


4 צפייה בגלריה
כוחות צה"ל בגבול הצפון
כוחות צה"ל בגבול הצפון
"תחל מלחמה גדולה בצפון". כוחות צה"ל בגבול הצפון
(צילום: דו"צ)

וכאן קיטרו זורקת פצצה מפתיעה: "כל המנהיגים שלהם יחוסלו, נסראללה וגם ראש ממשלת איראן וגם סינוואר, שייפגע על ידי אנשים שלו. אותו דבר יקרה עם פוטין. אם אחזור לצפון, שם כאילו המלחמה על אש נמוכה. בתוך שלושה חודשים, כאשר תסתיים המלחמה בדרום, תחל מלחמה גדולה בצפון, כולל עם לבנון, איראן, סוריה, עיראק, החותים.



"לא יהיה שקט, תהיה מלחמה כולל שיזרקו נשק כימי. מה שכן, כל אלו שתקפו אותנו חטפו אסונות. תראה מה קורה אצל החותים. המלחמה רק תחריף. מתי תושבים הצפון יחזרו? אני חושב שיחזרו בסביבות דצמבר. ויחזרו. תחילה אמרו שתושבי מנרה לא ירצו לחזור, אני אמרתי יחזרו והנה הודיעו כי יחזרו".
כמה חטופים עדיין בחיים? כמה יחזרו בחיים? כמה יחזרו בכלל?
"יש חטופים בחיים, אבל לא כדאי להיכנס למספרים. מה שאמרתי מהרגע הראשון הוא שהם יחזרו או יוחזרו, אם במבצעי שיחרור אם בארונות. תהיה עסקה, יחזרו או יוחזרו בטפטופים, אבל בסוף כל החטופים וגם השבויים יהיו כאן. שיהיה ברור שיש הרבה שלא בחיים. תהיה עסקה לבסוף".

4 צפייה בגלריה
קלפי בחירות - תמונת פייסבוק
קלפי בחירות - תמונת פייסבוק
"יהיו בחירות ויהיה מהפך". קלפי
(צילום להמחשה: קובי קואנקס)

האם יהיו בחירות בשנה הקרובה?
"יהיו בחירות ויהיה מהפך. תהיה חבירה של יאיר גולן, של ליברמן, של לפיד, של גנץ וגם בנט יחזור. יאיר גולן עם העבודה ומרץ יהיו הפתעת הבחירות. המחנה הזה יגדל".
מי יהיה ראש הממשלה?
"יהיו כמה. גם בליכוד יצאו נגד נתניהו. הצפי שלי שהוא מפסיד ועוזב את הארץ, לא הולך לכלא. יעזוב עם בניו ואשתו ואחר כך ייפרד משרה. תהיה רוטציה בראשות הממשלה, בין לפיד ובנט. הרי ממשלת השינוי שהנהיגו עשתה דברים טובים, בשקט, בלי כל ההמולה שהממשלה הזו עושה. החזירו את הזוג מתורכיה, והבחורה מדרום אמריקה, בשקט בדיסקרטיות בלי לחפש כותרות".
עד כמה זו תהיה שנה קשה כלכלית?
"המצב הכלכלי בארץ בעייתי ולא בגלל המלחמה. הוא בעייתי בגלל שהכספים הלכו למקומות שהם לא היו צריכים ללכת. אמרו שאני אומרת את זה כי אני נגד חרדים. זה לא נכון, פשוט הלכו לשם במקום ללכת לניצולי שואה, לחד הוריות, לחינוך. ניהול כושל של הכספים כדי שיהיה שקט לממשלה. הרי ממשלת השינוי השאירה עודפים בקופה ותראה איך מפלוס אנחנו במינוס, עוד לפני המלחמה. הכי קל לומר שזה בגלל המלחמה.

4 צפייה בגלריה
ריקי קיטרו
ריקי קיטרו
"המדינה תיבנה מחדש". ריקי קיטרו
(צילום: ליה יפה)

"צפויה לנו שנה קשה בתחום הכלכלי, יהיו שינויים בשקל, הדולר יתחזק, יהיו גזירות. אבל זה לא הקושי היחיד שאני צופה: אני רואה אינתיפאדה שלישית, עם חטיפות מטוסים ואוטובוסים מתפוצצים. אני רואה מחתרת יהודית שעושה שמות ונשלם בגללה מחירים כבדים.
"אני רואה בעיות עם מצרים וירדן, שגם שם יהיו שינויים ומהפכות. יהיו גם ניסיונות חדירה מעבר לגבול. אני גם רואה עוד מגפה עולמית. ואני חוששת ממלחמת אחים. מה שאנשים מרשים לעצמם לכתוב למשפחות של חטופים ונרצחים עובר כל גבול. זה אסון הרעל שיש פה, כאילו שתלו פה שתלי רעל".

קראו עוד:

את רואה גם משהו חיובי?
"בהחלט. יש שאמרו שמגיע קץ למדינה, שאנשים צריכים לעזוב את הארץ. זה לא יקרה. המדינה תיבנה מחדש ויהיו הרבה שינויים כי תראה לאן הגענו. הובלנו בהיי-טק ועכשיו שם בנסיגה, החינוך ירד לרמה של עולם שלישי.
"שנה וחצי יש פה הרס בכל תחום, בלי קשר למלחמה. אנשים לא מסוגלים להודות במצב ומעדיפים לומר שאנחנו משקרים. אגב, המצב הקשה יהיה בכל העולם, אני צופה באירופה, שלמעשה נכבשה בידי מוסלמים, גל אנטישמי עצום, לא נגד יהודים אלא נגד מוסלמים. יהיו שם צעדים נגד מוסלמים ובכמה מדינות יעיפו אותם".
מה את מייחלת לשנה הבאה?
"שכל מי שכותב והיד קלה על מהקלדת, שיחשוב לפני כן במקום לפזר רעל. גם כשאומרים אמת, אנשים מקללים ואתה הופך להיות אשם. חוץ מרצח חיים ארלוזורוב, בכל היתר אני אשמה".