חברת כלמוביל חיפה אירחה עשרות סטודנטים להנדסת מכונות בהתמחות רכב של מכללת עמל אחווה גלבוע נאעורה.
2 צפייה בגלריה
לימודים במוסך כלמוביל
לימודים במוסך כלמוביל
לימודים במוסך כלמוביל
(צילום באדיבות מומנטום)

האירוע נערך כחלק משלושה ימי החשיפה, Swipe Up, שהתקיימו במסגרת השותפות האסטרטגית בין מומנטום, מנוע הצמיחה של מקצועות הרכב בישראל, ומשרד החינוך לחיזוק הקשר עם התעשייה ולטיפוח דור העתיד.
בימי החשיפה אירחו יבואניות הרכב סטודנטים במסלול הנדסאות רכב (י"ג, י"ד) הלומדים במגמת תחבורה מתקדמת במכללות הטכנולוגיות של משרד החינוך למפגשים שכללו הרצאות על חדשנות טכנולוגית, חשיפה למהלכי קריירה מעצימים של דמויות מפתח וכן התמודדו עם פתרון בעיות מורכבות במטרה לגבש תמונת עתיד בענף.

2 צפייה בגלריה
התלמידים במוסך כלמוביל
התלמידים במוסך כלמוביל
התלמידים במוסך כלמוביל
(צילום באדיבות מומנטום)

במומנטום מציינים כי זיהתה צורך בחיבור בין הסטודנטים ליבואניות הרכב השונות בעקבות השינויים והרביזיה שעוברת תעשיית הרכב בעולם כולו. "הנוכחות הניכרת של הרכבים החשמליים בכבישי ישראל, לצד הצפי לעליה משמעותית במספרם של אלו בתקופה שבה העולם כולו עושה את המעבר מרכב בנזין לרכב חשמלי, מחייבת הערכות גם בתחום ההכשרה המקצועית. לאור הצרכים המשתנים בתחום מתוך ראית הנולד וההבנה כי יש לנצל את תקופת הביניים להכשרה מיידית של הון אנושי והתאמה מחודשת של הכישורים המקצועיים של הנדסאי הרכב של העתיד לתמורות החלות בשוק הרכב תוך מתן כלים חדשים להון אנושי עתידי".

קראו גם:

עוד בין החברות שפתחו את שעריהן בפני הסטודנטים ניתן למצוא את: יוניון מוטורס (לקסוס), קבוצת סמל״ת, קרסו מוטורס, דלק מוטורס, UTI, הארלי דוידסון, מכשירי תנועה, תעבורה, דיוק ועוד.
לדברי חגית אליאס, מנכ"לית מומנטום: "פתיחת מרכזי השירות בשבוע זה לסטודנטים הינה עוד דרך בה מומנטום בשותפות עם יבואניות הרכב מקדמים רצף בין הכשרה לתעסוקה, לטובת הון אנושי העתידי בענף הרכב".