בית המשפט המחוזי חיפה גזר את דינו של נער בן 16 שהורשע בשורה של עבירות מין חמורות בהן הקורבן היה קטין אחר.
2 צפייה בגלריה
המתלונן נותר מצולק
המתלונן נותר מצולק
המתלונן נותר מצולק
(צילום להמחשה: pexels)

מפרטי גזר הדין עולה כי המתלונן הכיר את הנאשם שסיפק לו סם מסוג מריחואנה. לאחר שהמתלונן צבר חוב של 200 שקלים, הנאשם ביקש כי המתלונן יתלווה אליו לחורשה, ואמר "היום אתה לא חוזר הביתה".
כשהגיעו לחורשה, הנאשם הוציא סכין מתקפלת, החזיק אותה באופן מאיים והורה למתלונן לחשוף את איבר מינו. הנאשם איים על המתלונן כי יחתוך לו את איבר המין, והחל לצלם את המתלונן שלא בהסכמתו.

2 צפייה בגלריה
סכין
סכין
איים בסכין שיחתוך את איבר המין
(צילום המחשה: shutterstock)

זמן מה לאחר המפגש הזה, במפגש נוסף של השניים, הנאשם נטל כבל וכרך אותו סביב המתלונן, הורה לו לכרוע ברך, להוריד מכנסיים ולבצע בו מין אוראלי. בית המשפט קבע כי מתוך פחד המתלונן מילא אחר הוראות הנאשם. בהמשך הנאשם ישב על פניו של המתלונן כשהוא קשור.
בית המשפט הביע זעזוע עמוק מהפרשה, ושופטי המחוזי אבי לוי, ערן קוטון ואיל באומגרט, הרשיעו את הנאשם במעשה סדום, מעשים מגונים, סחיטה באיומים, החזקת סכין שלא כדין ופגיעה בפרטיות.
בית המשפט גזר 6 שנות מאסר בפועל וקנס כספי של 120 אלף שקלים לנאשם.

קראו גם:

בית המשפט ציין כי "מדובר במעשים, המלמדים על אובדן צלם האנוש כמעט; מעשים המעוררים חלחלה וגועל; מעשים אשר יקשה להאמין שבן – אנוש מסוגל לבצעם בזולתו. קורבן המעשים, קטין, נושא בנפשו את הצלקות העמוקות, שחרט בו הנאשם שלפנינו במעשיו הנפשעים והנבזיים".
מתוך גזר הדין: "יותר מכל הודגש גילו הצעיר של העושה בעת ביצוע המעשה. צוין, כי לא היה זה עבריין מנוסה וותיק אשר ביצע את המעשים; כזה, שליבו גס כבר בסבל האנושי; אדם, שניסיונו וחוויותיו הפכוהו קהה – חושים ונטול – חמלה. העושה בפרשה בה אנו דנים כאן הוא לא אחר מאשר נער נורמטיבי לכאורה, אשר טרם מלאו לו בעת ביצוע המעשים 16 שנים".
פורסם לראשונה: 16:47, 25.01.23