חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר סיעת "חיפה מתחדשת", קיריל קארטניק פנה לעו"ד דוד עציוני בדרישה לפיצויים בגובה חצי מיליון שקלים, וזאת כדי למנוע נקיטת הליכים משפטיים.
3 צפייה בגלריה
קארטניק ועציוני
קארטניק ועציוני
קארטניק ועציוני
(צילום: מיכה בריקמן)
במכתב ששלח (חמישי) קארטניק לעציוני, באמצעות משרד עורכי הדין אייזנברג שנער, כותב חבר המועצה כי לאחרונה הובא לידיעתו כי עציוני עושה שימוש בשמה של הסיעה לקידום מטרותיו הפוליטיות, וזאת בשעה שהוא אינו חבר בסיעה זה מכבר.
קארטניק מציין כי כך התפרסמה כתבה בה הוצגו תוצאות סקר שהוזמן לכאורה על ידי הסיעה, זאת בשעה שקראטניק הוא היחיד שמוסמך להזמין סקר שכזה בשם הסיעה, ועל תוצאות הסקר קרא לראשונה בתקשורת ובוודאי שלא הזמין אותו.

3 צפייה בגלריה
קיריל קארטניק
קיריל קארטניק
לא ידע על הסקר. קיריל קארטניק
(צילום: מיכה בריקמן)

עוד נכתב: "פרסומים כגון אלו אשר כוללים מצגי שווא שמטרתם להאדיר את כוחך הפוליטי על חשבון מרשי והסיעה אשר הוא עומד בראשה, הזיקו וממשיכים להזיק למרשי, נזק ממוני של ממש. נוכח האמור לעיל הינך נדרש לפעול לאלתר למחיקת כל פרסום אשר עושה שימוש בשמו של מרשי או בשם הסיעה באמצעות מצגי שווא, כפי שעלה בפרסום הכוזב, ולהימנע ולחדול מכל פרסום עתידי באופן דומה".

3 צפייה בגלריה
מועצת העיר חיפה
מועצת העיר חיפה
מועצת העיר חיפה
(צילום: שרון צור)

קארטניק דורש לפצותו ב-500 אלף שקלים בגין הנזקים המוערכים ולשלם סכום זה בתוך 7 ימים. במידה ולא תענה דרישה זו, קארטניק מציין כי יאלץ להשתמש בכל האמצעים העומדים לזכותו ולרשותו על פי דין.
עו"ד דוד עציוני בחר שלא להגיב לדברים. עציוני, סגן ראש העיר חיפה לשעבר התפטר ממועצת העיר חיפה בחודש נובמבר 2021, רגע לפני שהודח על ידי מועצת השינוי שהשיגה רוב והפכה את למועצה לעומתית בה אין רוב לראש העיר. את עציוני החליף המועצה סגנו בסיעה קיריל קארטניק.
לאחר התפטרותו ממועצת העיר, עציוני התמנה לסגן מנכ"ל שר השיכון ולאחרונה הודיע על כוונתו להתמודד על ראשות העיר חיפה בבחירות בחודש אוקטובר 2023.
קראו גם: >>
פורסם לראשונה: 23:04, 29.09.22