במשחקה האחרון של הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר, נעצרו מספר אוהדים בחשד כי פרצו למחסן של אוהדי מכבי חיפה, "הקופים הירוקים", גנבו והשחיתו ציוד.
4 צפייה בגלריה
משחק הכתרה
משחק הכתרה
גנבו ושרפו ציוד של הירוקים
(צילום: עוז מועלם)
אוהדים שנעצרו אמרו בחקירה במשטרה הדהימו את החוקרים עם טענה מקורית, לפיה אין ממש בטענה שפרצו למחסן של הקופים הירוקים, ולמעשה המחסן היה פתוח.
במשטרה לא התרשמו מטענות האוהדים, והודו כי מבדיקה שנערכה המחסן אולי לא היה נעול, אלא רק סגור, אבל כניסתם של אוהדים הפועל למחסן הייתה בלא רשות ובניגוד לחוק. בנוסף לכך, הציוד שנגנב הושחת והוצת.
נציגים של הקופים הירוקים טענו כי ככל הידוע להם המחסן היה נעול, ולא ברור מי פתח את המחסן.

4 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
(צילום: אורן אהרוני)

גורם באוהדי הפועל חיפה: "האוהדים הגיעו אחרי המשחק לצאת מהאצטדיון וראו בכלל שדלת המחסן של הקופים פתוחה לגמרי. אם הדלת לא הייתה פתוחה הם לא יהיו חושבים בכלל לפרוץ אלא הולכים לדרכם".
המשטרה כאמור אינה מייחסת חשיבות לשאלה האם הדלת הייתה פתוחה, נעולה או סגורה, והחקירה מתמקדת בנושא הגניבה ושריפת הציוד והשחתתו.

4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
חייבים להרגיע. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)

4 צפייה בגלריה
אש ביציעים. דרבי חיפה בסמי עופר
אש ביציעים. דרבי חיפה בסמי עופר
אש ביציעים. דרבי חיפה בסמי עופר
(עוז מועלם)

יצויין כי אירוע הגניבה וההשחתה מצטרף למספר תקריות נוספות בין אוהדים משתי הקבוצות של חיפה. באירוע אחר, בתאריך 18.9.22 הגיעו רעולי פנים לבית עסק שנמצא בבעלות משפחה של אוהד הפועל חיפה. החשודים השחיתו ציוד רב, תקפו את בעל המקום ושברו את מכשירו הסלולרי כאשר ניסה לצלם אותם. בתאריך 20.9.22 התפרסם סרטון ברשתות החברתיות בו אלמונים שרפו דגלים וציוד רב של אוהדי קבוצת מכבי חיפה שנגנב כמה ימים קודם לכן מהמחסן של האוהדים.
בקבוצות קוראים לאוהדים להימנע מפעולות אלימות ולהתמקד במשחקי הקבוצות. במשטרת ישראל ציינו כי היא בחומרה רבה עבירות מסוג זה ותמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי למצות את הדין עם אלו המבצעים עבירות הקשורות לספורט, וזאת תוך פגיעה בביטחון הציבור.
קראו גם: >>