במת"ם חיפה הונחה היום (שלישי) אבן הפינה להרחבתו של מרכז הפיתוח של חברת אינטל. הרחבת המרכז למעשה תחבר את המבנה הקיים של החברה הכולל כיום 5,000 מהנדסים והמהנדסות, עם בניין שיוקם מצפון וייקרא IDC12.
2 צפייה בגלריה
המבנה החדש של אינטל
המבנה החדש של אינטל
המבנה החדש של אינטל
(הדמיה: אדר' מושלי דגן וסטודיו ורד גינדי אדריכלות פנים)
הקמפוס המשותף, שיתפרס על פני 70 אלף מ"ר, יכיל בסך הכל 6,000 עובדי פיתוח, דהיינו יועסקו עוד אלף מהנדסים ומהנדסות, וכך למעשה יפעל בחיפה מרכז ההייטק הגדול בישראל. המגה קמפוס צפוי להיפתח בסוף שנת 2023, ובנייתו נאמדת בכ-200 מיליון דולר.
בטקס אבן הפינה נכחו: גרגורי בריאנט, משנה למנכ"ל אינטל העולמית; ראש העיר חיפה, עינת קליש רותם; קרין אייבשיץ-סגל, מנכ"לית מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, שלומית וייס, מנכ"לית משותפת של ארגון ההנדסה של אינטל העולמית, איציק סייליס, סמנכ"ל בכיר באינטל; עמי אפלבאום, יו״ר רשות החדשנות; ופרופ’ עודד רבינוביץ, המשנה לנשיא הטכניון.
2 צפייה בגלריה
יוצאים לדרך
יוצאים לדרך
יוצאים לדרך
(צילום: ארז עוזיר)
קראו גם >>>
מרכז הפיתוח החדש יתפרס על שטח של 70 אלף מ"ר. הוא יהיה אחד ממרכזי הפיתוח החדשניים בארץ שיתאים את עצמו לעידן שלאחר הקורונה וידגיש את התפיסה החדשה של עבודה מהבית ומהקמפוס.
הוא יתוכנן כך שיאפשר לעובדים לעבוד גם בצורה פרטנית, אך גם בשיתוף פעולה באמצעות חללי עבודה משותפים חדשניים ומודולריים לקיום פגישות פרונטליות בשילוב משתתפים בווידאו. המרכז יכלול מסעדות פופ-אפ, מכון כושר, מרכז מבקרים ובתי קפה בסגנון workafe.