לפני 3 שנים העיר חיפה הזדעזעה בעקבות אחד ממקרי האונס הקשים שידעה. האנס, שחר רימוני בן ה-22 ביצע את זממו בבת 10 שהתגוררה עם משפחתה בשכונת נווה שאנן.
2 צפייה בגלריה
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
בימים אלו האנס השפל הפך לקורבן מעשה הונאה, כשמתחזה הצליח להוציא עשרות אלפים שקלים מחשבונו של רימוני ומשפחתו.
רימוני הורשע לפני 3 שנים באונס אכזרי של בת 10. רימוני נכנס לבית המשפחה בשכונת נווה שאנן חיפה, לקח סכין ממגירות חדר המטבח, עבר בחדרי הבית עד שהגיע לחדרה של בת ה-10. הוא נכנס לחדר וביצע את זממו.
רימוני הורשע ונגזר עליו 17 שנות מאסר בפועל ותשלום של 100 אלף שקלים לקורבן האונס שאת חייה הרס באכזריות. רימוני ערער על עונשו לבית המשפט העליון, וזה הוסיף עוד 3 שנים למאסרו בפועל. סך הכל נגזרו לרימוני 20 שנה.
כעת האנס הפך לקורבן מעשה הונאה.
במהלך ריצוי עונשו, החלו הוריו של רימוני לקבל מכתבים אודות הלוואות שונות שלא הם ולא בנם האנס לקחו.
מהמכתבים עלה לכאורה כי רימוני ומשפחתו משכו כספים, כשלמעשה הכספים נמשכו על ידי מתחזה שלמיותר לציין לא החזיר את הכספים, וגרם לצבירת חובות בהיקף של כ-80 אלף שקלים.

2 צפייה בגלריה
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
אנס אכזרי. שחר רימוני בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)

קראו עוד:

בדיקת משפחת רימוני העלתה כי אלמוני הוציא כרטיס אשראי על שמו של שחר, התחזה לו, משך כספים ולקח הלוואות על שמו של רימוני. מהכספים לא הוחזרו, פנו הבנקים וחברות האשראי להוריו של רימוני, שכן כתובתו היא בית הוריו.
בעקבות ההבנה כי מדובר במעשה הונאה, פנה רימוני למפקדי בית הסוהר השרון בו הוא מרצה את עונשו בגין אונס בו הודה במסגרת עסקת טיעון.
לאחר שעברו למעלה משבועיים בהם לא קיבל רימוני מענה מהנהלת בית הסוהר לגבי הגשת תלונה מסודרת במשטרה, הוא פנה לבית המשפט, שדחה את בקשתו להתערב. יחד עם זאת קבע בית המשפט שדבר תלונתו של רימוני הנוגעת להיותו קורבן למקרה הונאה, תובא לידיעת המשטרה, שתעסוק בזה בהתאם לסדרי העדיפויות שלה בימים אלה.