בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (שני) 17 שנות מאסר על שחר רימוני, החייל בן ה-22, שבחודש יוני 2020 פרץ לבית בשכונת נוה שאנן ואנס באכזריות ילדה בת 10.
2 צפייה בגלריה
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
על פי כתב האישום הגיע רימוני ב 6 ביוני לבניין בו המשפחה מתגוררת. הוא הבחין בחלון הפתוח בסלון דירת המשפחה ופרץ אליה כדי לגנוב רכוש. תחילה הוא ניגש למטבח, הוציא סכין מאחת המגירות ולקח אותה כדי לפתוח באמצעותה ארונות נעולים.
עוד נכתב בכתב האישום כי הוא הסתובב בדירה ונכנס לחדרים נוספים, עד שהגיע לחדרה של הילדה, שם הבחין בה ישנה במיטתה, סגר אחריו את הדלת, ניגש אליה והחל לגעת ברגליה. היא התעוררה משנתה בגלל המגע, ואז תקף אותה רימוני וביצע בה את זממו.
רימוני הודה במיוחס לו במסגרת עסקת טיעון, ויפצה את הקורבן ב-100 אלף שקל. עורכי דינו של רימוני טרם החליטו אם יוגש ערעור על גזר דינו.
2 צפייה בגלריה
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
שחר רימוני בבית המשפט
(צילום: גיל נחושתן)
עורך הדין מיכאל כרמל המייצג את משפחת הילדה: "מדובר באדם שבצע מעשים מפלצתיים שראוי שלא יראה אור יום מחוץ לכלא. לצער המשפחה החוק במדינת ישראל הנו מקל יתר על המידה. זו נחמה קלה שהאיש הזה יורחק מהציבור לתקופה הזו".
עורך דין אלי סבן המייצג את שחר רימוני: "אין ספק שמדובר במקרה חמור מצער וחריג. התביעה בקשה להטיל עונש שיהיה קרוב ל 25 שנות מאסר אך ביהמ"ש התחשב בהודאתו המיידית של הנאשם, הפקדת 100,000₪ בטרם גזה"ד ובשאר הנתונים שהצגתי וגזר את העונש שהוטל בהתחשב בכך. אנחנו נשקול הגשת ערעור לאחר קריאת גזה"ד על כל פרטיו".