נקבע מותו של הצעיר שנדקר בקריית חיים, המשטרה סורקת אחר החשוד הנמלט. המשטרה מסרה כי גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו של גבר בן 18, תושב קרית ים, שנדקר בשדרות דגניה בקרית חיים ופונה באורח אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה. שוטרים נמצאים במקום וסורקים אחר החשוד שנמלט.
2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות בקרית חיים: גבר במצב אנוש
אירוע אלימות בקרית חיים: גבר במצב אנוש
אירוע אלימות בקרית חיים
(צילום: איחוד הצלה)
מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת זבולון נמצאים במקום ומבצעים סריקות אחר החשוד הנמלט זאת במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי".
בשעה 16:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פצוע מאירוע אלימות בשדרות דגניה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזנקו למקום והעניקו טיפול רפואי לגבר במצב אנוש עם פציעות חודרות. הוא פונה לבית החולים תוך פעלות החייאה.

2 צפייה בגלריה
אירוע אלימות בקרית חיים: גבר במצב אנוש
אירוע אלימות בקרית חיים: גבר במצב אנוש
זירת האירוע בקרית חיים
(צילום: איחוד הצלה)

פרמדיקים במד"א אופק עקראוי ושלום ביטון סיפרו: "הגענו לאירוע וראינו את הפצוע שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפציעות חודרות קשות בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויי לב, הנשמות, עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי מתקדם. פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו אנוש, תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה".

קראו עוד:

גם מתנדבי איחוד הצלחה הגיעו לשטח. ישי שור וחיים חכים חובשי איחוד הצלה מסרו: "נמסר לנו בזירה כי הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי רמב"ם במצב אנוש".
מחקירה ראשונית של שוטרי תחנת זבולון עולה כי ככל הנראה מדובר על ויכוח שהתפתח לקטטה בבית עסק בין עובד שנפצע מדקירה ובין חשוד שנמלט בסיום.
שוטרי תחנת זבולון הגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח והחלו באיסוף ממצאים לצד סריקות אחר החשוד הנמלט זאת במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע לאירוע ככל הנראה פלילי.