הסופר קלאסיקו הישראלי, מכבי חיפה מכבי תל אביב יצא לדרך במוצאי שבת (1.10) באצטדיון סמי עופר מול 32 אלף צופים נלהבים. כל הכרטיסים נמכרו אך אלפים עדיין מנסים להשיג כרטיסים ברשתות.

4 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
חיפה חייבת ניצחון. דולב חזיזה
(צילום: עוז מועלם)

היריבות בין מכבי חיפה ומכבי תל אביב ארוכה ומלאת יצרים. באתרי האוהדים קוראים לעשות הכל כדי לנצח את "הצהבת" ו"להוריד את הקוף הצהוב מהגב של הירוקים".
במכבי חיפה, שהפסידה 0:3 להפועל ירושלים, מבינים כי הפסד למכבי תל אביב עלול להוביל לפתיחת פער ממובילת הטבלה, ובמקום להוביל את הליגה, היא תחל להיגרר אחריה.
מאמן מכבי חיפה ברק בכר קיים מסיבת עיתונאים וציין מדובר משחק חשוב שפותח סדרת משחקים של חודש וחצי ולכן צריך להתחיל עם ניצחון.

4 צפייה בגלריה
עומר אצילי מכבי חיפה
עומר אצילי מכבי חיפה
חייב לכבוש. עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)

למרות לחצים כבדים מהאוהדים לחזק את הקבוצה, במכבי חיפה לא התחדשו ברכש שיכול היה לתת לה אורך נשימה ויכולת להתמודד במקביל עם ליגת האלופות ומשחקי הליגה בארץ.
על הצורך להתחזק ולחדש את סגל השחקנים אמר בכר במסיבת העיתונאים כי "חיפשנו, פשוט לא מצאנו שחקנים".
קפטן מכבי חיפה נטע לביא במסיבת העיתונאים: "מאז שאני ילד יש את היריבות הזאת. מתחילת השנה כולם חיכו למשחק הזה, הוא חשוב עבורנו ועבור הקהל, ונחכה לזה".
אוהדי מכבי חיפה מעודדים מחזרתו לכשירות של עלי מוחמד למשחק, מקווים לשערים של אצילי ולניצחון שישנה את מאזן הניצחונות וההפסדים בין הקבוצות.

4 צפייה בגלריה
אלפי אוהדי מכבי חיפה
אלפי אוהדי מכבי חיפה
אלפי אוהדי מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן עיריית חיפה)


הסדרי התנועה:

החל מהשעה 17:30 ייפרסו שוטרים וסדרנים מחוץ לסמי עופר. המשחק יחל בשעה 20.30 ושערי האצטדיון יפתחו החל מהשעה 18.30 צפי לקהל רב. במשטרה קוראים להקדים ההגעה עקב עומסי התנועה הצפויים, בידוק תווי החנייה בחסימות וכן הבידוק הקפדני בכניסות לאצטדיון.
- מומלץ בחום להשתמש בתחבורה ציבורית ועל זמניה ניתן להתעדכן באמצעות אתרי האינטרנט.
- אין להגיע לכיכר נאות פרס למי שאינו בעל תו חנייה או תושב בשכונה, לא יתאפשר מעבר
- ניתן להשתמש במטרוניות מס' 1 ו- 4
- צירי הגישה לאצטדיון יחסמו מכביש 4 לרוטנברג, צומת רחוב קסטרא לעזר ויצמן, רוטנברג וי״א הספורטאים, כולל חסימת הכניסות לשכונת נאות פרס, צומת פלימן לקסטרא וצומת פלימן לי״א הספורטאים, תתאפשר כניסת דיירים בלבד וזאת מהשעה 17.30.
- לבאים ברכב פרטי, ניתן לחנות בחניונים הסמוכים לאצטדיון - חניוני הוט, אינטל, שער העלייה p13, חניוני החוף, קהל אוהדים הבאים מדרום לכביש 4 יכוונו לחניון P6.
- הכניסה לחניוני האצטדיון P5 ,P4, P2, P1 רק לבעלי תווים והגישה לצירים המובילים לאצטדיון ייחסמו בהתאם, בעלי תווים יש להציגם בנקודות הביקורת השונות, ללא התו לא יהיה ניתן להיכנס.
- למבקשים להמשיך בנסיעה מחיפה לכיוון כביש 4 לדרום, אין להגיע לשכונת נאות פרס אלא להשתמש בציר של פרויד / משה פלימן / צומת מת״מ.
- הכניסה לתושבי השכונה תתאפשר דרך הרחובות עזר וייצמן, יא' הספורטאים ומכביש 4 פנייה ימינה לכביש דרומי לאצטדיון לכיוון ביה״ס.
- החל מהשעה -17.30 לא ניתן לחנות בשכונת נאות פרס למי שאינו תושב המקום, תתקיים אכיפה קפדנית ומוגברת בנושא חנייה במקומות שלא על פי החוק וגרירה במקום.
- לא יתקיימו עבודות דרך בסביבות האיצטדיון, שכונת נאות פרס, כביש 4 ו-2

4 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
לא מצא חיזוק. ברק בכר
(צילום: גיל נחושתן)

דגשים נוספים:
- לא תותר כניסה עם כלי נשק למעט אנשי משטרה
- לא ניתן לעשן בתחומי האצטדיון ולא תותר הכנסת בקבוקי פלסטיק / זכוכית לאצטדיון.
- לא תותר הכנסת אלכוהול למקום ולא תותר כניסת אוהדים אשר נמצאים תחת השפעת אלכוהול.
- הכנסת דגלי פריסה וציוד עידוד מותנית בתיאום מוקדם ובאישור המשטרה.
- תבוצע פעילות אכיפה מוגברת כנגד שימוש באמצעים פירוטכניים.
קראו גם: >>