ענף הכדורסל בישראל חווה (שבת) את אחד מרגעי השפל שלו, כאשר בסיום משחק בין הפועל חיפה והפועל תל אביב, התרחשה תקיפה אלימה של אחד מאוהדי הפועל חיפה.
2 צפייה בגלריה
מכים עם מקלות התופים. התקיפה של אוהד הפועל חיפה
מכים עם מקלות התופים. התקיפה של אוהד הפועל חיפה
מכים עם מקלות התופים. התקיפה של אוהד הפועל חיפה
(צילום: ONE)
הבוקר (ראשון) שוחרר אוהד הפועל חיפה שהותקף, ולאחר שאובחן עם מספר שברים באפו, הוא צפוי לחזור לבית החולים בימים הקרובים להמשך מעקב.
בהפועל חיפה מתקשים להתאושש מהאירוע האלים ומסרבים לחזור לשגרה. יו"ר עמותת הכדורסל של הפועל חיפה, יובל רוסמן, והיה במקום האירוע, חוזר לרגע האימה.
"אוהד שלנו חי בנס", מציין רוסמן, "המשחק נערך באולם הדרייב אין בתל אביב. המשחק הסתיים בניצחון שלנו. מאמן חיפה גיא גודס התראיין והאוהדים שלנו חגגו. משום מקום התחלנו לראות כיסאות שנעקרו מהיציע ונזרקו לפרקט. בתוך שניות הגיעו עשרות אוהדי הפועל תל אביב והתחילו לחבוט באוהד שלנו באמצעות מקלות תופים שנגנבו מאוהדים שלנו. הוא נפל לרצפה, והמשיכו לבעוט לו בראש והלכות בו עם מוט מתכת. זה היה מזעזע".
רוסמן מציין כי האירוע הופסק על ידי סדרנים ויו"ר הפועל תל אביב שפעלו להרחקת התוקפים, שהפסיקו לגרום לשברים באפו של האוהד.

2 צפייה בגלריה
רוסמן האדום מציל מהבננה הצהובה
רוסמן האדום מציל מהבננה הצהובה
"אי אפשר להמשיך ככה". יובל רוסמן
(צילום: ראובן כהן)

קראו עוד:

נציג הפועל חיפה מוסיף כי האלימות נמשכה גם מחוץ לאולם, אוהדים הוברחו לחדרי הלבשה ורק בחצות הוברחו באמצעות אוטובוס הקבוצה מחוץ לאולם.
"אוהד הקבוצה שלנו שוחרר לביתו ולווה על ידי בני משפחתו שהגיעו במיוחד מהקריות", אומר רוסמן, "ומסתבר שאחד העצורים הורחק לאחרונה ממגרשי הכדורסל בעקבות התנהגות לא ספורטיבית, ולמרות זאת הצליח להיכנס ולפגוע".
בהפועל חיפה פנו לאיגוד הכדורסל בדרישה לקיים דיון חירום בנושא התקיפה וחוששים ממשחק החוץ הצפוי ביום רביעי הקרוב מול הפועל חולון. בקבוצה מציינים כי גם באולם בחולון התרחשו מספר אירועים אלימים. "האירוע הנוכחי הסתיים בנס ללא פגיעה בחיים", אומרים בהפועל חיפה, "אי אפשר לסמוך על מזל. יש לדאוג לאבטחה ולהעניש בחומרה מי שפועל באלימות".