חברת אזורים מודיעה על תחילת השיווק בפרויקט הבינוי-פינוי מהגדולים בצפון, "אזורים עיר הים" בשכונת נווה דוד בחיפה. בחודש יולי האחרון הודיעה החברה על סיום הליך בחירת הדירות של 110 דיירים, תושבי השכונה, אשר יזכו לעבור לדירות בפרויקט חדיש ומודרני הבנוי בסטנדרט גבוה. כעת מתחיל שיווק הפרויקט.
1 צפייה בגלריה
פרויקט אזורים על הים
פרויקט אזורים על הים
פרויקט אזורים על הים
(הדמיה: אזורים)

פרויקט ההתחדשות עירונית בשכונת נווה דוד הוא מפרויקטי הדגל של חברת אזורים, וצפוי לכלול בסופו בנייה של כ-1,212 יחידות דיור ב-12 בניינים חדשים בני 21-22 קומות. התמהיל כולל דירות של 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, אשר ייהנו מקרבה ונוף לחופי הים התיכון.
בנוסף, יוגדל שטח בית הספר הקיים ותיבנה כיכר עירונית שתהווה את לב השכונה. מסביבה ימוקמו שטחי מסחר, מוסדות ציבור וגינה מרכזית לרווחת תושבי השכונה.
הפיתוח הסביבתי המשמעותי שתבצע החברה יסייע במיצוי מקסימלי של השטח, שכיום רובו פתוח ומוזנח, וללא שימוש מוסדר. פיתוח זה יכלול את הקמתו של מתחם View Park היושב על צלע ההר ומשקיף אף הוא על נוף הים וחופיה הדרומיים של העיר חיפה. היציאה למתחם תתאפשר מהבניינים שיוקמו, וזאת על מנת ליצור ולפתח קהילתיות וחיבור בין תושבי הפרויקט והשכונה.

קראו גם: >>

מלבד יתרונותיו הברורים של הפארק, ייהנו התושבים ממרחבי דשא פרטיים ופתוחים, גינות משחקים לילדים, מתקני כושר חיצוניים ושבילי אופניים המחברים את השכונה החדשה לאזורי התעסוקה והבילוי המרכזיים של העיר חיפה.
הליך הבינוי-פינוי מורכב ממספר שלבים: השלב הראשון כולל הקמה של שלושה בניינים על עתודות הקרקע שאינן בשימוש, ומיועדות לדיירים הוותיקים בשכונה. לאחר מכן צפויים שלבי הריסת הבניינים הוותיקים והקמה של תשעת הבניינים הנוספים החדשים. היתר הבנייה צפוי להתקבל בתחילת 2023.
גיל גורביץ', סמנכ"ל שיווק בחברת אזורים: "בשנים האחרונות העיר חיפה עוברת מהפכה של ממש, והפרויקט שלנו מובילה מהפכה זו. בניגוד לערים רבות בישראל ובעולם, בהן השכונות המבוקשות נמצאות על קו החוף, במשך שנים רבות, השכונות המבוקשות בעיר חיפה היו על רכס הכרמל. בשנים האחרונות חלה תפנית משמעותית, ובה השכונות שנמצאות לאורך החוף של חיפה עוברות התחדשות משמעותית וזוכות לביקושים גבוהים בקרב משפחות חיפאיות ומחוץ לחיפה. הקרבה של השכונה לחופיה התכולים של העיר חיפה וכן למרכזי העסקים, ההייטק והבילוי המשמעותיים של העיר, הופכים את השכונה להזדמנות נדל"נית. בנוסף, אנו מאמינים כי פרויקט 'אזורים עיר הים', בשל ההיקף הרחב שלו, יכול לשנות את התפיסה, כך שחיפה של היום היא חיפה של הים".