אלעד ישראל מגורים החדשה יחד עם איש העסקים גד זאבי השיקו אירוע הנחת אבן פינה לפרויקט המגורים "יפה נוף 120- זאבי פארק" בחיפה.
3 צפייה בגלריה
גד זזאבי ורונן יפו
גד זזאבי ורונן יפו
גד זאבי ורונן יפו
(רפי דלויה)
פרויקט ׳זאבי פארק׳ בחיפה עתיד לכלול כ-216 יח״ד ושטחי מסחר. שלב א׳ של הפרויקט שיוצא לדרך יכלול הקמת 79 דירות בשני בניינים בהשקעה של כ-120 מיליון ש״ח. שלב ב' של הפרויקט עתיד לכלול הקמתן של 137 יחידות דיור נוספות בשני בניינים.
באירוע הנחת אבן הפינה באירוע נכחו איש העסקים גד זאבי ואשתו טליה זאבי, רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, משה מנו, מנכ"ל מנו ספנות ואשתו איריס, הארכיבישוף ד"ר יוסף מטה, קונסול הכבוד של תאילנד, ואורחים נוספים.
3 צפייה בגלריה
הדמיה מגדלי זאבי
הדמיה מגדלי זאבי
הדמיה מגדלי זאבי
(viewpoint)
3 צפייה בגלריה
הדמיה מגדלי זאבי
הדמיה מגדלי זאבי
הדמיה מגדלי זאבי
(viewpoint)
קראו גם: >>>
רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה: "אנחנו שמחים לקחת חלק יחד עם גד זאבי בפרויקט ברחוב יפה נוף 120 שיקבע סטנדרט חדש של איכות בעיר חיפה. אלעד ישראל מגורים החדשה ממשיכה לקחת חלק בפרויקטים בכל רחבי הארץ כאשר ההתמקדות היא באזורי ביקוש ואנחנו שמחים להיכנס כעת גם לעיר חיפה. אני סמוך ובטוח שזה יהיה אחד הפרויקטים היפים והטובים שיבנו בחיפה ובישראל".
איש העסקים גד זאבי: "פרויקט הדגל 'יפה נוף 120- פארק זאבי' בחיפה מהווה נדבך נוסף לחיזוק ומימוש הפוטנציאל הבלתי מנוצל של חיפה - העיר היפה ביותר בישראל ואחת מהיפות בעולם כולו. פרויקט המגורים 'יפה נוף 120- פארק זאבי' ייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שנבנו בחיפה ובצפון וייבנה במיקום הכי יפה וייחודי הן בחיפה והן בישראל, עם תצפית 360 מעלות ושטחים ירוקים בגודל 8 דונם במרכז הכרמל. בפרויקט נרשמו כבר היום לקוחות מתל אביב וממרכז הארץ. היום אנחנו שמים את חיפה על המפה".