עובד שוק ההון ותושב שכונת נווה שאנן בחיפה (35) נעצר בנתב"ג עם נחיתתו מרומניה, כשברשותו לא פחות מכמות בלתי נתפסת של 1.3 ליטרים של סם האונס – GBL. זאת כאשר 2-3 טיפות בלבד מהסם הזה, יש ביכולתן לסמם קורבנות שיבוצע בהם/ן עבירות מין באופן שהקורבנות לא יזכרו את שאירע. כך שמדובר במספיק נוזל מהסם שהביא איתו החיפאי, בשביל לפגוע במאות רבות של נפגעים/ות.
1 צפייה בגלריה
סם אונס
סם אונס
סם אונס
(צילום: shutterstock)
קראו גם: >>>
לאחר שכל זאת נאמר, ולאחר שציטטה את דברי בית המשפט העליון בכל הנוגע למסוכנות הרבה הנובעת מקיומו של הסם הזה, בחרה פרקליטות מחוז המרכז לאפשר ליבואן הסם החיפאי להמשיך לחיות, כמעט כרגיל.
יחד עם הגשת כתב אישום חמור השבוע כנגד יבואן הסם החיפאי לבית המשפט המחוזי מרכז על עבירת 'יבוא סם מסוכן', הסכימה הפרקליטות לאפשר לעבריין המסוכן הזה (שבעברו גם שתי הרשעות פליליות על עבירות אלימות), לשהות במעצר בית ולא כנהוג בכלא עד לתום המשפט נגדו, ולא רק זאת.
הפרקליטות הסכימה לבקשתו של יבואן הסם לאפשר לו גישה בלתי מוגבלת לרשת האינטרנט בכל אופן שירצה, וגם לא התנגדה לבקשתו לצאת פעמיים ביום להתאווררות של טיול מחוץ לביתו (שם הוא שוהה במעצר בית כעת), וזאת למשך שעה בבוקר ושעה בערב.
שופטת המחוזי מרב גרינברג אשר שמעה כיצד עבריין סם האונס גם היתל בחוקריו לא התרשמה כל כך ממסוכנותו. "בחקירתו נתן לשוטרים סיסמאות שגויות לטלפון הנייד ולמחשב הנייד, דבר המלמד על נסיון הכשלה שיפוטי", סיפרה הפרקליטות לבית המשפט. אך כל זאת לא מנע כאמור מהשופטת, לאשר את תנאי מעצרו הנוחים של מי שמעשיו היו עשויים היו להמיט אסון על קורבנות רבים.