היסטוריה בנשר. לראשונה הופקדה תוכנית ענק להתחדשות עירונית של 1,005 יחידות דיור בשכונת תל חנן.
3 צפייה בגלריה
הפרויקט בתל חנן נשר
הפרויקט בתל חנן נשר
הפרויקט בתל חנן נשר
(הדמיה: קבוצת משה חדיף)
במסגרת הפרוייקט יפונו כ- 136 יחידות דיור אשר הוקמו בשנות ה-60 המוקדמות. התכנית כוללת הקמת 1,005 דירות חדשות ב-7 בניינים של 10-30 קומות.
השכונה החדשה שתאכלס 5,000 תושבים תקום על חורבות מפעל המלט נשר המיתולוגי, ותכלול פארק אגמים מטרופוליני.
בעיריית נשר מסבירים כי מדובר בתוכנית אחד מתוך 30 תוכניות הנמצאות בשלבים שונים של אישורים ברחבי העיר. תוכנית זו, מבטיחים בעירייה, תסייע בהשבחת נכסי הנדל"ן דווקא בשכונות הוותיקות.

3 צפייה בגלריה
הפרויקט בתל חנן נשר
הפרויקט בתל חנן נשר
הפרויקט בתל חנן נשר
(הדמיה: קבוצת משה חדיף)

קראו עוד:

ראש העיר, רועי לוי: ״מעל עשור אני מעלה על נס את החשיבות של התחדשות עירונית, לא רק כצורך נדל״ני, אלא, כצורך ביטחוני! בשנה האחרונה הקמנו יחד עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית מינהלת עירונית בעירייה, הפועלת בהליך מואץ לקידום התחום. גייסנו אנשים מצויינים אשר עובדים בראייה כוללת עם כלל בעלי העניין כדי לגשר על חסמים, לקדם ולסייע ככל הניתן לקידום הפרויקטים מתוך ראייה רחבה לטובת התושב ופיתוח העיר.
"אני מברך את היזמים- משפחת חדיף על היותם הראשונים להגיע לשלב ההפקדה ומאחל לתושבי תל-חנן בשעה טובה, בקרוב תהנו מסטנדרט מגורים גבוה ביותר״.

3 צפייה בגלריה
רועי לוי
רועי לוי
יום היסטורי ךנשר. רועי לוי
(צילום: אלעד גרשגורן)

היזם יוסף חדיף, סמנכ"ל קבוצת משה חדיף: ״אנו שמחים על הפקדת התכנית בותמ"ל. זהו יום בשורה לעיר נשר ותושביה. אנו רוצים להודות לראש העיר, רועי לוי, להנהלת העיר, למנהלת להתחדשות עירונית, הועדה המרחבית לתכנון ובניה מורדות הכרמל, למשרד גורדון אדריכלים, לחברת aviv שניהלה את תכנון התב״ע, לחברת אביבים מנהלת הדיירים מטעמנו, כלל צוות היועצים המקצועיים שליוו אותנו ולכל מי שלקח חלק בקידום הפרויקט.
"שלב הפקדת התוכנית הינו אבן דרך משמעותית לקידום הפרויקט אשר במקביל אנו מקדמים את התכנון המפורט על מנת להיות ערוכים לבקשות להיתרי בניה ולתחילת שיווקו.״