שרת התחבורה מירי רגב הגיעה הבוקר לעיריית חיפה לטובת פגישת עבודה עם יונה יהב. השרה רגב לוותה בעשרות אנשי משרדה שהגיעו לבקשת עיריית חיפה.
2 צפייה בגלריה
קבלת הפנים לשרה רגב בעיריית חיפה
קבלת הפנים לשרה רגב בעיריית חיפה
קבלת הפנים לשרה רגב בעיריית חיפה
(צילום: מחאת העם חיפה)

קבלת הפנים לשרה מירי רגב בחיפה
(צילום: מחאת העם חיפה)


את פניה של שרת התחבורה קיבלו עשרות אנשי מחאה, בראשם מובילת המחאה בחיפה, גלי עשת בזק. המפגינים תקפו את השרה על התנהלותה עד כה מאז ה-7 באוקטובר.
המפגינים צעקו לשרה רגב: "השרה רקב, ככה שרי ממשלה שמתחבאים מהציבור שלהם. בושה. ממשה של חולדות שמתחבאות בחוריהם. חיפה לא רוצה רקב ולא רוצה מושחתות. לא תתקבלי פה. רק ממשלה של עבריינים מושחתים מתחאה מהציבור שלה. שרת מפעל הג'ובים. אין כניסת לשחיתות בחיפה. שחררו את החטופים במקום להתעסק בג'ובים. בושה. למה מגיעים לנו כאלו שרים. אתם משתפים פעולה עם החמאס. מוכנים להחליף אותך עם החטופים".
בטרם פגישתה עם יהב, השרה רגב נפגשה עם נציג הליכוד במועצת העיר יניב בן שושן.

2 צפייה בגלריה
יניב בן שושן והשרה מירי רגב בחיפה
יניב בן שושן והשרה מירי רגב בחיפה
יניב בן שושן והשרה מירי רגב בחיפה
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

חבר המועצה בן שושן ציין כי הגעתה של השרה רגב היא בשורה עבור תושבי חיפה, הוכחה לחידוש הקשר בין חיפה והממשלה, ושלב מקדים להשקעות ממשלתיות בעיר.
בפגישתו עם השרה רגב ביקש חבר המועצה בן שושן את הוזלת תעריפי מנהרות הכרמל בשלב ראשון, וביטול אגרת הנסיעה בהמשך הדרך.
בן שושן: "המנהרות משרתות את תושבי חיפה והאזור כולו. כל מי שמגיע ממרכז הארץ צפונה עובר במנהרות. זאת קופת כסף שמתמלאת רק בגלל המבנה הטופוגרפי של חיפה היעדר חלופות נסיעה. אם לא די בכך המצב הביטחוני נותן את אותותיו ורבים משתמשים במנהרות במיוחד בשעה זו. אך במקום שהמחיר ירד הנהלת המנהרות מנצלת זאת ומעלה מחירים. זאת גזירה שאסור להסכים לה וביקשתי מהשרב שתילחם בכך בכל כוחה".
בן שושן אף ביקש מהשרה לחדש את הזרמת התקציבים לחברת יפה נוף, כך שתוכל לפתח את העיר והמטרופולין כולו. בנוסף, עלה בשיחה אפשרות של הרחבת פרויקט הכרמלית וחיבור הכרמל והים.
בן שושן: "הליכוד בחיפה בראשותי יהיה גורם משמעותי בחיבור עם הממשלה. אני מתכוון להשקיע את מלוא מרצי כדי להביא לעיר תקציבים השקעה תנופת פיתוח והידוק הקשרים עם הממשלה. אני מודה לשרה רגב שהתחייבה לפעול להגשמת בקשותיי ומודה לראש העיר יונה יהב שמאפשר לי לייצג את העיריה מול השרים והח״כים שלנו בליכוד.״