חברת גשם החזקות פועלת ברחבי הארץ בעשרות פרויקטים, וסך הדירות שנמצאות בתכנון ובביצוע עומד על כ-11 אלף דירות. שמגר ואקנין, מנכ"ל ואחד מבעלי החברה, מסביר על פעילות החברה באזור חיפה.
5 צפייה בגלריה
שנגר ואקנין. גשם החזקות
שנגר ואקנין. גשם החזקות
שנגר ואקנין. גשם החזקות
(צילום: גשם החזקות)

ואקנין: "אנו עובדים בכל הארץ, עם דגש חזק לאזור הצפון. בצפת אנו בונים כפר נופש ענק, פרויקט גדול בטבריה, ובנהריה אנו מחליפים שכונה שלמה".
בגשם לא רק בונים דירות, ומבינים כי העולם השתנה. "הפוקוס הוא על בניית שכונות חדשות, אבל אנו עושים גם שימושים משלימים לשכונות שהקמנו".
שימושים משלימים?
"נוצר מצב שעבור כל שימוש, אדם צריך לצאת מהבית והשכונה ולנסוע למשרד, לחדר הכושר, לקניות. במסגרת השימושים המשלימים, אנו מכניסים את כל מה שאדם צריך לתוך השכונה. אנו דואגים לעירוב שימושים. כך בקרית מוצקין, בנינו במרכז שכונת המגורים שקמה בכורדני, ועכשיו בונים קניון גדול ומבנה משרדים. בשכונה שלא היה בה מכולת, יהיה עכשיו 6,000 מ"ר מסחר".
יש ביקוש לזה?
"ביקוש עצום. אנו רואים שאנשים רוצים שהכל יהיה להם מתחת לבית. אנשים שוכרים משרד ליד הבית, רואי חשבון, עורכי דין, עצמאים, גם מי שעוסק במקצועות היופי. כולם רוצים לעבוד ליד הבית. אדם גר בבניין שבנינו לפני שנתיים, ועכשיו מקבל מוצר משלים ושימושים שונים סמוך לבית".
מה פרויקט הדגל שאתם עובדים עליו?
"פרויקט סיגנצ'ר בנשר קיבל היתר בנייה. המגדל הכי גבוה בצפון, עם 800 דירות להשכרה, 5,000 מ"ר מסחר, משרדים, we work, we study. זה הולך להיות משהו ענק ומשמעותי כמו הספירלה בתל אביב. אין שני למגדל הזה. סיימנו את עבודות העפר, והאיכלוס צפוי תוך חמש שנים".

5 צפייה בגלריה
מגדל המחצבה - פרויקט סיגנצ'ר
מגדל המחצבה - פרויקט סיגנצ'ר
מגדל המחצבה - פרויקט סיגנצ'ר
(הדמיה: גשם החזקות)

זה ישפיע על תוכניות נוספות סביב המגדל?
"יהיו הרבה תוכניות סביב המגדל. שכונת 4tech תתפתח. הפרויקט הולך לשנות את נשר, כמו שמת"ם השפיעה על השכונות המערביות בחיפה".
נראה דבר כזה גם בחיפה?
"אנו פועלים בעיקר במקומות עם ועדות תכנון פרו אקטיביות, ומנסים להימנע מעיכובים שייקרו את הפרויקטים. אבל הכל יכול להיות".

קראו גם: >>

פרויקטים נוספים


5 צפייה בגלריה
פרויקט מוריה - יותם
פרויקט מוריה - יותם
פרויקט מוריה - יותם
(הדמיה: ארקאפקט ויזואל)

מוריה 89א'/יותם 21: פרויקט בוטיק במתכונת תמ"א הריסה ובנייה. הבניין המקורי בן 3 קומות וכולל 8 דירות, במקומו ייבנה בניין בן 6 קומות ו-20 דירות בתמהיל הכולל דופלקסים, דירות גן ופנטהאוז. הפיתוח הסביבתי מלא, כולל כבישים, מדרכות, תשתיות, גינון וכו. דירות מרווחות, מרפסות, חניות ומפרט דירה עשיר.
דירות 4-6 חדרים, דירות גן, דופלקסים ופנטהאוזים - כל דירה בעלת נתונים אחרים. 2-3 דיירים בקומה. קרבה למוסדות חינוך. מיקום מרכזי ומבוקש. מרפסות וגינות גדולות + תוספת של חצר אנגלית לדופלקסים.

5 צפייה בגלריה
פרויקט אבשלום 3
פרויקט אבשלום 3
פרויקט אבשלום 3
(צילום: סטודיו לומו)

אבשלום 3, כרמליה: הפרויקט במתכונת התחדשות עירונית לבניין קיים בן 3.5 קומות, הכולל 5 יח"ד, אליו יתווספו עוד 5 יח"ד. בנוסף, תותקן מעלית נוסעים ויותקנו מכפילי חניה לרווחת הדיירים. סביבת המגורים העתידית מאופיינת בבתי מגורים ותיקים בבנייה רוויה, בני 4-3 קומות, ובפרויקטים של התחדשות עירונית. הפיתוח הסביבתי מלא, כולל כבישים, מדרכות, תשתיות, גינון וכו.
4 דירות טיפוסיות, 5 חדרים - 140 מ"ר + מרפסת + מחסן. דירת גן 140 מ"ר + 150 מ"ר חצר. 2 דירות בקומה. קרבה למוסדות חינוך.

5 צפייה בגלריה
פרויקט הירקון 11
פרויקט הירקון 11
פרויקט הירקון 11
(הדמיה: point of view 360)

הירקון 11, שמבור: פרויקט בוטיק יוקרתי, בלב הריאה הירוקה של חיפה. בפרויקט מוצעות למכירה 8 דירות בלבד, ו-8 הדירות הנוספות הן בבעלות דיירי הבניין הקיימים.
תמהיל הדירות בפרויקט מגוון, וכולל דירות 5-4 חדרים, לצד דירות גן מרווחות, ופנטהאוז רחב ידיים יחיד בקומת הגג. רק שלוש דירות בכל קומה, דבר המבטיח פרטיות מיטבית. הפיתוח הסביבתי מלא, כולל כבישים, מדרכות, תשתיות, גינון וכו. בנוסף, תותקן מעלית נוסעים ויותקנו מכפילי חניה לרווחת הדיירים.
3 דירות בקומה, פנטהאוז יחיד בקומה. נוף לרכס הכרמל. דירות 4-5 חדרים, דירות גן עם גינות גדולות. מיקום מרכזי בלב הכרמל.