חברת re:new מבית החברות עמרם אברהם ואלי נ. בניה והשקעות המתמחה בפרויקטים של פינוי בינוי ותמ”א 38, מקדמת כיום 6500 יח”ד ב-46 פרויקטים ברחבי הארץ.
2 צפייה בגלריה
ז'בוטינסקי 59 טירת כרמל של re:new
ז'בוטינסקי 59 טירת כרמל של re:new
ז'בוטינסקי 59 טירת כרמל של re:new
(הדמיה: צחי וזאנה אדריכלים)
בימים אלו שוקדת החברה על תוכנית ייזום ופיתוח בערים נוספות בדגש על מספר ערים מובילות ביניהן חיפה, נהריה והקריות.
במקביל להתרחבות, החברה השלימה מספר פרויקטים של תמ"א 38. ביניהם: פרויקט "דרך שרה" בזיכרון יעקב הכולל 4 בניינים; בניין נוסף בזיכרון יעקב ברחוב חנה סנש; פרויקט תמר 17 בחיפה.
בנוסף, שלושה פרויקטים של החברה בטירת כרמל נמצאים בשלבי בניה מתקדמים: אצ"ל 5 (לפני מסירה), נרקיסים 12-14, ומשה מרדכי 2.
החברה ממשיכה להעמיק את פעילותה בטירת כרמל עם פרויקט CLICKa ברחוב כלניות 22 הכולל 107 יח״ד ב-2 בניינים, ופרויקט NEXT ברחוב ז׳בוטינסקי 71 הכולל 82 יח״ד. בקרוב תשיק החברה את פרויקט הדגל ברחוב ז'בוטינסקי 59, פרויקט ההתחדשות הגדול ביותר בטירת כרמל הכולל 272 יח״ד בקומפלקס ייחודי ובו 3 בניינים במרכזם יוקם פארק פרטי לרווחת הדיירים.

2 צפייה בגלריה
אבי פרץ מנכ"ל חברת Re-new
אבי פרץ מנכ"ל חברת Re-new
אבי פרץ מנכ"ל חברת Re-new
(צילום: פרטי)

קרא עוד:

אבי פרץ, מנכ”ל חברת re:new : "החברה פועלת להפוך את ישראל למקום טוב יותר למגורים, אני מאמין שהתחדשות עירונית היא דרך מצוינת לשפר את איכות החיים של הדיירים ולחזק את הערים בישראל. כמי שגדל בטירת כרמל אני שמח שאנחנו החברה המובילה בעיר ורואה בכך שליחות אמיתית לפתח את העיר שגדלתי בה”.
אסף חמו, סמנכ"ל השיווק של קבוצת עמרם אברהם: "חברת re:new גדלה באופן משמעותי ונחשבת לחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בצפון. re:new צפויה להוציא לשיווק כ-500 יח"ד עד סוף שנת 2023, בהמשך החברה תתרחב לערים נוספות מתוך הבנה וראייה אסטרטגית כי תחום ההתחדשות העירונית הוא מנוע צמיחה משמעותי עבור הקבוצה״.