המשטרה קיימה (רביעי) מבצע רחב היקף בטירת כרמל, בו לקחו חלק שוטרי השיטור העירוני בטירת כרמל, פקחים מסייעים, יס"מ כרמל, גורמי רשות מאגף שפ"ע בטירת כרמל וגורמי אכיפה נוספים ביניהם המשטרה הירוקה, מפקחי בנייה ממורדות כרמל, איכות הסביבה ועוד.
2 צפייה בגלריה
יצאו לשטח. המבצע המשטרתי
יצאו לשטח. המבצע המשטרתי
יצאו לשטח. המבצע המשטרתי
(צילום: משטרת ישראל)

המבצע המשולב כלל ביקורות במספר אתרי בנייה בטירת כרמל, במטרה למגר את תופעת השלכת פסולת הבניין ואיתור פסולת מסוכנת לאזרחים, זאת לאור תנופת הבנייה בעיר.
במהלך המבצע נבדקו עשרות פועלים, כחלק מנושא מתן תחושת בטחון לאזרחים ולאור המצב הבטחוני. במקומות בהם התגלו ליקויים, ניתנו דוחות בהתאם, ומנהלי אתרי הבנייה, נדרשו להעביר אישורים מתאימים לעיריית טירת כרמל על פי דין. מיקוד האכיפה כנגד משליכי פסולת בניין, הינו בין יעדי הרשות בשת"פ המשטרה, וכחלק משמירה על בטחונם ואיכות חייהם של תושבי טירת כרמל.

2 צפייה בגלריה
יצאו לשטח. המבצע המשטרתי
יצאו לשטח. המבצע המשטרתי
פועלים למניעת ליקויי בטיחות וסביבה
(צילום: משטרת ישראל)

קראו גם: >>

במסגרת המבצע רחב ההיקף חולקו 11 דוחות פסולת על ידי שיטור עירוני; 3 התראות בגין מפגעים ע״י שיטור עירוני; 5 התראות של מורדות הכרמל בגין מפגעים כגון: שילוט של בטיחות, מפגע גדרות, איסכורית ומעקה בטיחות; 2 התראות של איגוד ערים בגין פסולת כבדה כגון: קרשים וברזלים; 2 התראות של אגף שפע בגין עמדת שטיפה לגלגלי המשאיות; כמו כן נבדקו אישורי הטמנת פסולת ונבדקה עמדת שטיפה למשאיות ביציאה מהאתר למניעת לכלוך של בטון ובוץ; נבדקו חיזוקים של גדרות /איסכוריות הקפיות של האתר.