הוריו של קצין המודיעין שמת בכלא עלו לקברו והניחו 6 בלונים שחורים בצורת לב, המסמלים שישה חודשים מאז שנפטר. ההורים קראו: ״כך נראה הלב שלנו״.
1 צפייה בגלריה
בלונים על קבר החייל שהתאבד
בלונים על קבר החייל שהתאבד
בלונים על קבר החייל
(פרטי)
קראו גם: >>>
מעל קברו של הקצין, הקריא האב מכתב לבן:
"180 יום מאז שהלכת, נעלמת, נמחקת, לעד. מאז היום שבו הבטנו המומים על המשלחת הצבאית שעמדה בפתח ביתנו, נושאת בשורת אויב. אווירת חג השבועות הייתה בכל פינה. רק כמה שעות לפני זה שוחחנו בטלפון, שיחה שגרתית בתוך המצב המוזר וההזוי שאליו נקלעת, נקלענו כולנו. תכננו לבקר אותך, להביא לך כמה דברים שביקשת. איחלנו חג שמח. זאת הייתה השיחה האחרונה".
האב ציין כי מאז מלווה את חיי ההורים כאב חד ומטלטל, כמו שריטה עמוקה שלא מפסיקה לדמם.
האב: "אובדן של ילד הוא דבר בלתי נסבל, הוא משנה חיים. הורס חיים. אנחנו מתמודדים לא רק עם האובדן, אלא גם עם שאלות שלא קיבלו מענה, שאלות ששאלנו מהיום הראשון בניסיון תמים של הורים להבין איך ילד בן 24 וחצי, בריא לחלוטין, מת בכלא צבאי ואף אחד לא יודע למה, איך, מדוע, מה וכיצד. כלום. גם היום, חצי שנה אחרי, אותם סימני שאלה. כל יום שחולף רק מחזק את המחשבות שיש מי שדאג למחוק אותו, עושה כל מה שיכול כדי להשכיח, להסתיר, לטייח. אחרת – הרמטכ"ל היה מתייצב אצלנו ומספר את האמת. כולה".
ההורים ציינו כי מאז ועד היום הם לא שמו פרחים על המצבה. האב: "הנחנו שישה בלונים שחורים, אחד לכל חודש מר שעברנו. בחרנו צורת לב, אולי ישקפו קצת איך נראה הלב שלנו, את התחושה המרה, הקשה, את המועקה שלא עוזבת לרגע. בעוד זמן קצר יתחזקו הרוחות, הבלונים יתנתקו ממקומם ויעופו לכל עבר. אנחנו נשאר לבד, עם מצבה ועם השאלות. כואב וקשה ככל שיהיה, אנחנו לא נוותר עד שנקבל תשובות. מלאות, חדות, ברורות. עצוב לנו היום, יהיה עצוב לנו לעד".
פורסם לראשונה: 16:40, 21.11.21