ד"ר יאיר וייס, מנהל השירות הווטרינרי בעיריית חיפה, נהרג (שישי) בתאונה טרגית במהלך תאונה בטיול משפחתי ברמת הגולן.
3 צפייה בגלריה
יאיר וייס
יאיר וייס
יאיר וייס
(צילום: ראובן כהן - דוברות עיריית חיפה)
וייס (63), נשוי בשנית ואב לשלושה ילדים, תושב זיכרון יעקב, אהב מאוד לטייל בארץ והשלים רק לאחרונה את שביל ישראל, גדל בקרית אתא. וייס היה בוגר המחזור הראשון בפקולטה לרופאה וטרינרית ברחובות והתמחה בבריאות הציבור. בשנת 1992 החל את עבודתו כווטרינר בעיריית חיפה והחל משנת 2018 ניהל את מערך השירות הווטרינרי בעירייה.
אמש (שישי) טייל עם בנו בנחל שניר בצפון, ונפל מגובה של מספר מטרים. חובשי יחידת החילוץ גולן ביצעו בו פעולות החייאה, ורופא 669 שהגיע למקום במסוק חיל האוויר קבע את מותו.

3 צפייה בגלריה
יאיר וייס
יאיר וייס
יאיר וייס
(צילום: ראובן כהן - דוברות עיריית חיפה)

ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה אוהד דורפמן: הידיעה על מותו בטרם עת של ד"ר יאיר וייס ז"ל, היכתה בי קשות. יאיר היה איש מקצוע למופת, אהוב על כל חבריו לעבודה, אדם שעמד על האמת המקצועית שלו גם כשזו לא הייתה נוחה ותמיד עשה זאת בצניעות ובדאגה חסרת פשרות לבריאות הציבור ורווחת בעלי החיים בעיר. לכתו של יאיר היא אבדה קשה בראש ובראשונה לבני משפחתו, אך גם לנו חבריו לעבודה ומכריו הרבים שאהבו והעריכו אותו מאוד. יאיר יחסר לכולנו מאוד - יהיה זכרו ברוך".

קראו גם:

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "קיבלתי בתדהמה ובצער רב את הבשורה הקשה על מותו הטראגי של ד"ר יאיר וייס. ברצוני להביע את תנחומיי הכנים בשמי ובשם כל עובדי עיריית חיפה למשפחתו של ד"ר וייס, ולחזק אותם בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

3 צפייה בגלריה
מודעת הלוויה של וייס
מודעת הלוויה של וייס
מודעת הלוויה של וייס
(צילום: פרטי)

ירון חנן: "נדהמתי והצטערתי מאד לשמוע על מותו הטראגי של ד"ר יאיר וייס ז"ל. את יאיר הכרתי מקרוב מכמה וכמה פגישות שהיו לי איתו בכל הקשור למכת החזירים בחיפה, תמיד התרשמתי מהאיש הנחמד הזה, גם כשהיתה לי ביקורת על תפקוד העירייה בנושא הכאוב הנ"ל. אני מזכיר את הופעתו של ד"ר וייס בכנס רמת הנדיב שעסק בסוגיית מיגור מכת החזירים ואת דבריו האמיצים והנכונים בארוע הזה שמאד צרמו לאוזנה של קליש. ידענו כבר אז שהוא כפי הנראה לא יורשה להופיע באירועים דומים בשם העירייה ואכן לא זכור לי שהוא נאם מאז בכנסים אחרים. עם אובדנו המצער לא נותרו עוד אנשי מקצוע עם אומץ וכנות כזו בתחום בעלי החיים בעירייה. יהי זכרו של יאיר וייס ברוך! תנחומי למשפחתו".
פורסם לראשונה: 14:32, 06.05.23