לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של רב רשף איתן ריפה פעלו לכיבוי שרפה במבנה מגורים בשדרות מוריה בכרמל חיפה. האש פרצה ככל הנראה בחורשה הסמוכה והתפשטה למבנה מגורים.
2 צפייה בגלריה
שריפה במוריה
שריפה במוריה
שריפה במוריה
(צילום: כבאות והצלה)
השריפה במוריה - 5.5.23
(צילום: כבאות והצלה)


בכבאות והצלה ציינו כי גג מבנה מגורים נתפס באש ובער עד שכובה ממנוף גבהים שהובא למקום. בגזרת החורש לוחמי האש עדיין פועלים והשיגו שליטה.
מפקד האירוע מדווח כי הושגה שליטה באש ובתום מספר סריקות ישנה ודאות כי אין לכודים במבנה שנתפס. לוחמי האש ביצעו כעת פעולות משלימות במקום.
בכבאות והצלה מדגישים כי מזג האוויר היבש בליווי הרוחות החזקות מהווים סכנה אמיתית היום, אנו קוראים לציבור לא להדליק אש ולהתקשר 102 ללוחמי האש בכל אירוע שריפה הנראה מתפתח.

2 צפייה בגלריה
שריפה במוריה
שריפה במוריה
שריפה במוריה
(צילום: כבאות והצלה)

מעיריית חיפה נמסר (12:00) כי לוחמי האש הצליחו להשתלט בשעה האחרונה על השריפה שפרצה. במקום נוכח מאז תחילת האירוע מנכ"ל העירייה, ניר מריאש, יחד עם גורמי העירייה השונים, ביניהם הפיקוח העירוני שסייע לכוחות ההצלה, גורמי הרווחה והחינוך ועובדי האגף לפניות ציבור שנותנים מענה לילדים שפונו מהגן ולתושבי האזור.

קראו גם:

מנכ"ל העירייה מריאש: "הגענו למוריה עם ההודעה על השריפה והיקפה החריג. הנחיתי את עובדי העירייה מהאגפים השונים לסייע ככל שיידרש הן לכוחות הכיבוי והמשטרה והן לתושבים ולעסקים הסמוכים. הגבנו בצורה מהירה ויעילה ונמשיך לעמוד לרשות התושבים כאן גם בימים הקרובים עד החזרה המוחלטת לשגרה".
פורסם לראשונה: 12:13, 05.05.23