מ"מ ראש העיר חיפה ויו"ר הועדה לתכנון המקומית לתכנון ובנייה מיכאל אלפר, העומד בראש הועדה לתכנון ובנייה הגיש תביעת לשון הרע נגד סגנית ראש העיר סופי נקש וחברת המועצה שרית גולן שטיינברג.
4 צפייה בגלריה
מיכי אלפר
מיכי אלפר
מיכי אלפר
(נחום סגל )
בכתב התביעה שהוגש היום (ג') לבית המשפט השלום בחיפה מגולל אלפר באמצעות עורך דינו עמית חדד את מסכת ההכפשות שעבר מצד חברות המועצה. התביעה הוגשה בעקבות סדרת פרסומים שונים ברשתות החברתיות.
אלפר מתייחס למכתב ששלחו נקש ושטיינברג לממלא מקום ראש העיר נחשון צוק, ולאהובי בלוך, מנהלת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ובו ביקשו לכנס ישיבה שלא מן המניין ובין השאר לסיים את תפקידו של אלפר כיו"ר הועדה לתכנון ובנייה.
4 צפייה בגלריה
שרית גולן שטיינברג
שרית גולן שטיינברג
שרית גולן שטיינברג
(ראובן כהן)
בכתב התביעה שהוגש היום (שלישי) נכתב:
"במכתב זה, עליו חתמו הנתבעות בעיריית חיפה, הוכפש שמו של התובע שוב ושוב. וכי הפרסום על התובע כי "הוא אף מקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים ולהבנתנו-גם מטעמים זרים" (להלן: הפרסום הראשון) הוא פרסום שקרי ומכפיש שפורסם בכוונת מכוון כדי לפגוע בתובע, להשפילו, להפוך אותו למטרה לבוז בעיני הבריות ואף לפגוע במשלח ידו. אין כל הסבר אחר לבדותות הגסות וחסרות הבסיס שפרסמו הנתבעות."
"קשה להפריז בחומרת הנזק הפוטנציאלי לתובע בגין אמירות כאלו. ציבור שלם שומע מפי אנשי ציבור, סיפור שקרי שלפיו התובע פעל לקדם הליכים תכנוניים לבעלי עניין ספציפיים מטעמים זרים, וחזקה כי דברים אלו עשויים לגרום לתובע נזק בלתי הפיך, אישי וציבורי כאחד".
4 צפייה בגלריה
סופי נקש
סופי נקש
סופי נקש
(נחום סגל)
קראו עוד: >>>
המשך כתב התביעה: "התביעה עוסקת בשישה פרסומים כוזבים ודיבתיים כך למשל הנתבעות טענו כי התובע בכובעו כיו"ר הועדה לתכנון ובנייה ישב בישיבה שעסקה בדירה בבעלותו אלא שמדובר בנכס שנמכר על ידי בת זוגתו עשור קודם לכן, כשהוא מנע מעצמו לדון בבקשה, לא חתם על המסמכים, והעביר את ההחלטה לידי גורמים אחרים. בין המציאות, בה נהג התובע בזהירות יתרה, לבין הפרסום הפוגעני של גולן שטיינברג פעורה תהום של ממש. חברת המועצה, מציירת את התובע כאילו הוא נגוע בשחיתות ובניגוד עניינים שעה שנתן לעצמו היתר כזה או אחר ביחס לנכס שבבעלותו, וזאת שעה שמדובר בדברים שאינם אמת כפשוטם, ומהווים עלילת דם של ממש".
4 צפייה בגלריה
עו"ד עמית חדד
עו"ד עמית חדד
עו"ד עמית חדד
(אבישג שער ישוב)
את אלפר ייצג עו"ד עמית חדד, המייצג את ראש הממשלה בתיקיו, ייצג את עינת קליש ועיריית חיפה, ואף עמותה המקושרת לאלפר שתבעה את העירייה
עו"ד עמית חדד: "מדובר בפרסומים כוזבים שפגעו בשמו הטוב של מרשי ואנו פונים לבית המשפט כדי שיעשה צדק".
סגנית ראש העיר סופי נקש וחברת המועצה שרית גולן שטיינברג בחרו שלא להגיב.
פורסם לראשונה: 15:53, 16.11.21