לפני שבוע פרסמה החברה הכלכלית את טבלת המחירים של מועדון הספורטן. מי שחיכה למחירים נמוכים במיוחד התבדה. בחברה הכלכלית אומרים שהמחירים ירדו ביחס לעבר בעשרות אחוזים ומבטיחים כי עם פתיחת עונת הרחצה ניתן יהיה להיכנס בכרטיס יומי במחיר 35 שקלים.
1 צפייה בגלריה
מתחם חדיש ואיכותי. הספורטן
מתחם חדיש ואיכותי. הספורטן
מתחם חדיש ואיכותי. הספורטן
(צילום: חיים דדוש, עיריית חיפה)
קראו גם >>>
מינוי שנתי ליחיד עולה בספורטן 3,840 שקלים, ולחודש ישלם בעל המנוי 320 שקלים. לעומתם זאת בהולמס פלייס פמילי, ישלם המנוי 250 שקלים לחודש. במועדון הספורט בנשר המחיר ליחיד עומד על 249 שקלים, ואילו בהולמס פלייס בקריות המחיר הינו 230 שקלים.
כפי שפורסם לראשונה ב"מיינט חיפה" עיריית חיפה רכשה באמצעות החברה הכלכלית את הספורטן כאשר כוונתה ומטרותיה, כך על פי הפרסום שהוציאה, יהפוך מתחם הספורטן בחיפה לבריכה עירונית. על פי ההסכם, המתחם עבר לניהול העירייה והחברה הכלכלית בתחילת החודש הזה. עם פרסום הרכישה הכריזה קליש: "בתוך זמן קצר יוכלו כל תושבי חיפה ליהנות מבריכה ציבורית במתחם חדיש ואיכותי, אשר יכלול מתקנים משופרים ברמה הגבוהה ביותר, במחירים עממיים ונוחים".
אלא שעל פי המחירון שפורסם נראה כי המחירים לא כל כך "עממיים" למרות שבמועדון אומרים שהם זולים בהרבה מבעבר. קובי, תושב חיפה, שרצה להירשם לספורטן אמר השבוע ל"מיינט חיפה": "כשהעירייה הבטיחה מחירים לכל כיס למה היא התכוונה? אני לא אסע לספורטן, אעדיף את מועדון הספורט בדניה, או הולמס פלייס בגרנד. למה שאשלם יותר?".
בעירייה מציינים כי: "המחירים המופיעים באתר החברה הכלכלית המתייחסים לעלות מינויים חודשיים ושנתיים, הוזלו ביחס לעלותם בעבר בעשרות אחוזים. בהתאם להחלטת ראש העיר, עם פתיחת עונת הרחצה הקרובה, יוכלו תושבי חיפה ליהנות מכניסה חד פעמית למתחם הספורטן בעלות מסובסדת של 35 שקלים בלבד".
פורסם לראשונה: 07:33, 23.01.22