השנה יחול ערב ל"ג בעומר במוצאי השבת הקרובה, 25.5. עיריית חיפה פועלת ליישום הנחיות צו נציב הכבאות הארצי, האוסר על הדלקת מדורות, למעט בשטחים שאושרו על ידי הרשות הארצית לכבאות והצלה
3 צפייה בגלריה
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי צו נציב הכבאות, המתייחס לתאריכים: יום ג', 21.5.2024 , מהשעה 08:00 ועד ליום ג', 28.5.2024, בשעה 08:00, ניתן להדליק מדורות אך ורק בשטחים שאושרו לכך מראש על ידי הנציב ובהתאם להנחיות הבטיחות וההתנהגות שנקבעו על ידי רשות הכבאות, תוך שמירה על מרחק ביטחון ממבנים, ממתקני גז ודלק, מצמחייה ומקווי חשמל, טלפון וכדומה.
הדלקת האש תיעשה על ידי אדם מבוגר בלבד, כאשר יש לגדר את המדורות באבנים, למנוע מילדים להתקרב לאש, להרחיק חומרים דליקים ולדאוג למטפים או למקורות מים שיאפשרו כיבוי מהיר בעת הצורך.

3 צפייה בגלריה
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
(המחשה: מוטי קמחי)

קראו עוד:

עובדי מינהל התפעול של עיריית חיפה פועלים במהלך השבועות האחרונים לניקוי השטחים, שאושרו על ידי רשות הכבאות, מעשבים, מקוצים ומחומרים דליקים אחרים. צוותים מתוגברים של המינהל, הכוללים את אנשי אגף האכיפה העירונית, עובדי התברואה והגנים, יסיירו במהלך ימי החג ברחבי העיר, במטרה למנוע הדלקת מדורות במקומות אסורים, לרבות: בפארקים, ביערות קק"ל ובגנים ציבוריים, בכבישים, בחופי הים או תחת קווי חשמל וטלפון.

3 צפייה בגלריה
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
ל"ג בעומר
(צילום: shutterstock)


רשימת המגרשים שאושרו על ידי רשות הכבאות וההצלה להדלקת מדורות בחיפה:


רכס הכרמל: הטנא - מאחורי בית הספר, מור 6, רושמיה פינת ורדיה
רמות הכרמל: ראול וולנברג 15 מאחורי המתנ"ס , רובינשטיין 17, בירם פינת דובנוב, גן הבנים פלמ"ח , סייפן - מול 20, בני ברית.
הדר: רופין - סמוך מעונות גאולה, מעונות גאולה הרב קניאל , מקור ברוך 5 רמת ויז'ניץ , הרב הרצוג - ברחבת בית הכנסת.
נווה שאנן: בת חן 14+ 16 , יעקב חזן 49, נתיב החן 63 - לכל האורך בצמוד לקיר, דוכיפת - מאחורי הבתים 4-6.
מערב העיר: חורשת נווה דוד , אסתר המלכה , רבי יהודה הנשיא , דרך צרפת 51 , צה"ל 25 לבין 27 , דרור 17 , החי"ל , העלייה - ליד תחנת הרכבל , הרותם 51 , התורן 44.
קריית חיים: אלכסנדר זייד פסי רכבת, בן צבי אחרי בית נגלר + פסי רכבת, צייטלין אורווה + בית כנסת , מבצע קדש , משמר העמק 17, ורבורג 27.
קריית שמואל: כברי 2, הנציב בסוף הרחוב, חב"ד , קדושי השואה , מולדת , בר אילן , דב פרומר 6 בלבד, שטרן.