בשורות טובות להורים ולתלמידים בחיפה. מערכת החינוך העירונית חוזרת ממחר (שלישי) לשגרה מלאה.
2 צפייה בגלריה
מעל הממוצע. תלמידים בחיפה
מעל הממוצע. תלמידים בחיפה
שמחים לצאת מהזום. תלמידים בחיפה
(צילום: עיריית חיפה)


בעיריית חיפה הודיעו לכלל הורים הערב (שני) כי פיקוד העורף והדרג המדיני קיבלו החלטה להסיר את כל המגבלות בעיר חיפה בשלב זה. ולפיכך, כל מערכת החינוך בעיר, מלידה ועד יב' כולל החינוך המיוחד, תחזור מחר (שלישי) לשגרה מלאה כפי שהיה לפני פרוץ המלחמה.
בעיריית חיפה מציינים כי גנים ובתי ספר הזקוקים לעוד יום הערכות, יוכלו לעבור מחר לזום באישור משרד החינוך. ולכן, הורים צפויים לקבל הודעה עוד הערב (שני) מהגננות והמנהלות באשר להגעה מחר.

2 צפייה בגלריה
תלמידים
תלמידים
הרבה שאלות נותרו פתוחות
(צילום: שאטרסטוק)

קראו עוד:

המערכות הקהילתיות וצהרוני בתי הספר חוזרים על פי התוכנית ממחר (שלישי) לשיגרה.
הסעות החינוך המיוחד צפויות להתחדש רק ביום רביעי. גם צהרוני מתנ"ס נווה יוסף - לגני הילדים יחזרו ביום רביעי.
סוגיית האבטחה מהעסיקה הורים רבים. האבטחה בכל מוסדות החינוך תתחדש כבשגרה ותתוגבר בכוחות משטרה, פיקוח עירוני וחיילי פיקוד העורף המוצבים בעיר.
תנועות הנוער, מרכזי הנוער וכל החינוך הבלתי פורמאלי חוזר לשיגרה. כך גם מעונות היום מלידה עד שלוש חוזרים לשיגרה מלאה. השמרטפיות צפויות להיסגר.
בעוד הורים ותלמידים שמחים על החזרה למוסדות החינוך, הכל מקווים כי המעברים החדים משגרה לחירום יאפשרו לימודים.
הורים בחיפה: "ראינו שבחירום מערכת החינוך לא תפקדה כנדרש. ברור לנו מצב החירום אבל יש לעשות הכל כדי לסייע למשפחות שחלקן נותרו עם הורה אחד בזמן מלחמה. נקווה לשגרה ארוכה אבל כולנו מודעים למורכבות המצב".
בעירייה ובמשרד החינוך שנדרשו לשאלות הורים בנושא מרחבים מוגנים, ציינו כי פיקוד העורף קבע כי אין צורך במרחבים מוגנים במוסדות החינוך.
הורים: "פתאום לא צריך מרחב מוגן בגן של הילדים? מה קורה אם תהיה אזעקה? לאן ירוצו? תמוה".