"עולים למקסימום". זו התוכנית האסטרטגית של הנהלת חברת יפה נוף המבקשת להעלות את החברה על דרך חדשה.
3 צפייה בגלריה
הצגת התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
הצגת התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
הצגת התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
(צילום: עיריית חיפה)
יו"ר יפה נוף אסף גוסטפרוינד הציג (ראשון) את התוכנית להנהלת עיריית חיפה, ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל העירייה גדי מרגלית, סגני ראש העיר וחברים נוספים בהנהלה.
בלב התוכנית כוונת הנהלת החברה להגדיל משמעותית את הכנסות החברה, כך שסך מחוזר הפעילות יגדל מעשרות מיליוני שקלים לכמיליארד שקלים וזאת עד שנת 2028.
על פי התוכנית הכנסות החברה מפרויקטים חיצוניים יצמחו בתוך 4 שנים בלבד מ-17 מיליון שקלים כיום, ל-688 מיליון שקלים בשנת 2028.
איך מגיעים לגידול כה משמעותי בהכנסות בתוך 4 שנים? בהנהלת החברה מתכוונים לקבל לביצוע את כלל הפרויקטים לתשתיות באזור מטרופולין חיפה. מדובר בשינוי מגמה מתקופת כהונת קליש, אז לנוכח המשבר בין העירייה ומשרד התחבורה, במשרד לא נתנו לחברה פרויקטים לביצוע. אדרבא, במשרד הוציאו מידיה של החברה פרויקטים הנוגעים לבניית נמל המפרץ ופרויקטים נוספים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

3 צפייה בגלריה
התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
התוכנית האסטרטגית של יפה נוף
(צילום: עיריית חיפה)

קראו עוד:

בחברה מאמינים כי 'הסכם השלום' עם משרד התחבורה, וביקורה של שרת התחבורה מירי רגב בעיריית חיפה, יסללו את הדרך להזרמתם מאות מיליוני שקלים לחברה. בתוכנית האסטרטגית צויין כי הדרך להגעה ליעד של מחזור של מיליארד שקלים, עוברת בתוכניות הממשלתיות לשיקום הצפון לאחר המלחמה. בחברה מעריכים כי הממשלה תזרים תקציבים גדולים לשיקום הצפון, ורוצים לוודא כי החברה שתוביל את השיקום תהיה יפה נוף.
בחברה מדגישים כי בשנים הקרובות תתמקד החברה בפיתוח ותשתיות, בנייה ציבורית, תחבורה וחניה. החברה העירונית תפעל בזמינות 24/7 להנהלת העיר ותושביה.

3 צפייה בגלריה
פיתוח ובינוי. אסף גוסטפרוינד
פיתוח ובינוי. אסף גוסטפרוינד
יעד שאפתני. אסף גוסטפרוינד
(צילום: פרטי)

"יו״ר דירקטוריון יפה נוף הציב כיעד מרכזי לחברה, להוביל את כלל הפרויקטים המשמעותיים במטרופולין חיפה, לצד תכניות אב אסטרטגיות", אומרים בחברה, "יפה נוף תייצר שיתופי פעולה עם משרדי ממשלה, שותפים אסטרטגיים ועסקיים, לצד גופים אקדמיים וקהילתיים", מציינים בחברה, "החברה תפתח מיזמים עצמאיים להגדלת הפעילות וההכנסות, ותייצר מקסימום פעילות על בסיס תקציבים חיצוניים. על מנת לעמוד במטרות וביעדים, החברה תקים צוותים ייעודיים ומנגנוני בקרה למימוש התכנית האסטרטגית".
בתום הצגת התוכנית להנהלת העירייה ביקשו ראש העיר ומנכ"ל העיריהי לאמץ את התוכנית, לשתף איתה פעולה ולסייע ככל הניתן לביצועה.