סאלי גליצנשטיין מסיימת את תפקידה כמנכ"לית יפה נוף.
2 צפייה בגלריה
סאלי גליצנשטיין
סאלי גליצנשטיין
סאלי גליצנשטיין
(צילום: נתיבי איילון)
מנכ"לית יפה נוף סאלי גליצנשטיין ויו"ר יפה נוף ד"ר אסף גסטפרוינד הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה.
ביפה נוף ציינו כי סאלי גליצנשטיין כיהנה בתפקיד למעלה מ-4 שנים והביאה את החברה להישגים ושיאים רבים. גליצנשטיין תמשיך לכהן בתפקיד עד לבחירת מחליף, ולאחר מכן תערוך חפיפה מלאה.
גליצנשטיין קיבלה לידיה את חברת יפה נוף במהלך כהונת עינת קליש, בשיאה המשבר מול משרד התחבורה שהפסיק את העברת מאות מיליוני השקלים לחברה. בעקבות הפסקת הזרמת הכספים, החברה צומצמה, פיטרה עובדים ושינתה את פעילותה. גליצנשטיין הכינה תוכנית עבודה מסודרת, וכעת יש לראות, לנוכח חידוש העבודה מול משרד התחבורה, לאן מועדות פניה של החברה.

2 צפייה בגלריה
פיתוח ובינוי. אסף גוסטפרוינד
פיתוח ובינוי. אסף גוסטפרוינד
יו"ר יפה נוף. אסף גוסטפרוינד
(צילום: פרטי)

קראו עוד:

בחברת יפה נוף צינו כי החברה ערוכה בימים אלה להמשיך יישום תכנית העבודה האסטרטגית, ונמצאת במוכנות מלאה לחירום, ולביצוע, במידת הצורך, פעילות תשתית ובינוי בשל המתיחות הביטחונית.
יו"ר יפה נוף ד"ר אסף גסטפרוינד: "סאלי גליצנשטיין היא מהמנהלות המוכשרות והטובות בענף. אני מודה לה על העשייה הרבה, שיתוף הפעולה והסיוע הפורה לכניסתי לתפקיד היו"ר. אני בטוח שדרכנו יפגשו בעתיד, ואני מאחל לה הצלחה רבה".
סאלי גליצנשטיין: ״אחרי יותר מארבע שנים מרתקות וממצות כמנכ”לית חברת יפה נוף הגיע הרגע לחפש אתגרים חדשים. בתקופתי, פעלנו רבות לשיפור תחום התחבורה והתשתיות בעיר, והחברה צמחה והתפתחה בצורה משמעותית. אני גאה בהישגים שהשגנו יחד ומודה לכל צוות העובדים והשותפים לדרך על התמיכה והעבודה הקשה.
״אני עוזבת בלב שלם ובידיעה שהחברה נמצאת בידיים טובות ומקצועיות. מאחלת הצלחה רבה ליפה נוף בהמשך הדרך, ואמשיך לעקוב בגאווה אחרי הישגיה״.