סמלת מאי מרינשטראוס (20) מחיפה, סמלת מחלקה בקורס ייעודי לקצונה בבה"ד 7, קיבלה השבוע את אות מצטיינת קצין הקשר הראשי לשנת 2021.
1 צפייה בגלריה
סמלת מאי מרינשטראוס
סמלת מאי מרינשטראוס
סמלת מאי מרינשטראוס
(צילום: דובר צה"ל)
מרינשטראוס היא בת יחידה, לאם עובדת סוציאלית ואב מורה למתמטיקה, שעשה הסבה מתחום ההייטק. בתיכון הרחיבה מגמות כלכלה ומנהל עסקים, וספרדית, ובזמנה הפנוי עסקה בתאטרון ובמשחק.
היא התגייסה בדצמבר 2019 לקורס קמ"ט (קציני מטה) מפקדות מדריכות תקשוב. "לא כל כך הכרתי את התפקיד לפני שהתגייסתי. כשהתחלתי את הקורס גיליתי את האהבה שלי למקצוע וידעתי שבעתיד ארצה לפקד על הדור הבא", אמרה מרינשטראוס שאף שוקלת לחתום קבע ולהמשיך לפקד.
כיום, מרינשטראוס מפקדת על שלב הכשרת היסוד בקורס ייעודי לקצונה, במגמה המבצעית. "כל מפקד שעברתי בשירות בסדיר ובקורס לימד אותי משהו חדש. המפקדת האחרונה לימדה אותי ונתנה לי השראה באופן שבו היא מתמודדת עם סיטואציות ועובדת עם כולם, גם בפן המקצועי וגם בפן האישי".
קראו גם >>>
לא רק מפקדיה השפיעו על מאי בדרכה: "למדתי מכל חייל שפיקדתי עליו ומכל חוויה שעברתי כמפקדת. כשהייתי בסגר עם חיילים בקורונה למשל, זה לא היה פשוט. למדתי לשים את עצמי בצד ולתמוך בהם, להיות שם בשבילם, לא לוותר על החיילים שקשה להם יותר, ולהחדיר בהם רצון ומוטיבציה".
לשאלה מדוע לדעתה קיבלה את ההצטיינות, ענתה מרינשטראוס: "אני חושבת שאנשים העריכו את העבודה שלי פה. משקיעה את כולי וכשאני מתחילה משהו, אני מתעסקת בו מההתחלה ועד הסוף".