מאור אוחיון, תושב קרית מוצקין הגיע עם חבריו לחוף הים בחיפה, אלא שאז לטענתו פקח בחוף רשם לו דוח שאחריו עוקלו חשבונותיו. בתביעה שהגיש בשבוע שעבר אוחיון הוא טוען לאכיפה בררנית מצד העירייה.
2 צפייה בגלריה
"קנס שרירותי". אוחיון
"קנס שרירותי". אוחיון
"קנס שרירותי". אוחיון
(צילום: פרטי)
בתביעתו טוען אוחיון כי במהלך בילוי שלו וחבריו בחוף הים בחיפה, פקח עירוני ביקש ממנו להזדהות באמצעות תעודת זהות. אוחיון הדגיש כי הוא היחיד מכל חבריו שהתבקש למסור את תעודת הזהות, שנלקחה ממנו והוחזרה לטענתו רק אחרי כמה חודשים.
עוד נטען בתביעה, כי אוחיון קיבל בדואר דרישת תשלום בסך 730 שקלים בגין שהות בחוף הים. אוחיות טוען בתביעתו כי במעמד השהייה בחוף הים והמצאת תעודת הזהות לפקח, לא נאמר לו כי יש כוונה לתת לו דוח, והוא קיבל אותו בהפתעה גמורה בדואר.
התובע טוען עוד כי הפקח בו מכל חבריו להיות "שעיר לעזאזל", בטענה כי היה לכלוך במקום בו ישבו. "הבנתי שהדו"ח על לכלוך למרות שלא ישבתי לבד ולידי לא היה כלום".

2 צפייה בגלריה
חוף הכרמל
חוף הכרמל
קנס לגיטימי? טיילת דדו
(צילום צבי רוגר)

קרא עוד:

אוחיון מספר כי שילם את הדו"ח הנ"ל למרות שלא היה מחויב בתשלום. לאחר ביצוע התשלום, יצר קשר טלפוני עם שירות הלקוחות בעירייה בכדי לוודא כי תשלום הדו"ח נקלט, אז נודע לו לראשונה כי התשלום ששילם בסך 730 שקלים הינו סכום שהוכפל בשל אי תשלום הדו"ח המקורי במועד וכי הוא עדיין חייב כסף. "מעולם לא ידעתי אודות הדו"ח הנ"ל ובוודאי שלא ידעתי על סכומו המקורי. שילמתי את הדו"ח שקיבלתי וידעתי שהעניין תם".
אוחיון טוען כי מאז הוא פונה חדשות לבקרים לעירייה בכדי להסיר את העיקול על חשבון הבנק שלו מהסיבה הפשוטה שהדו"ח שולם זה מכבר. אוחיון מבקש כי בית המשפט יורה על ביטול העיקול ויפסוק לו פיצוי כספי בגין עוגמת נפש בסך של 10,000 שקלים.
עיריית חיפה מסרה בתגובה: "מדובר בדוח משנת 2015 ששולם באיחור מבלי ששולמו תוספת הריבית והפיגורים המתחייבים על פי חוק. בגין תוספת הריבית והפיגורים הוגשה על ידי התושב תביעה לבית הדין לתביעת קטנות שדחה את התביעה".