גזבר עיריית חיפה רוני בן חיים נפגש אתמול (ראשון) עם הממונה על המחוז במשרד הפנים פאיז חנא. הסיבה לפגישה: האם התקציב הוגש בהתאם לתקנון של משרד הפנים או כפי שטענו חברי מועצת השינוי כי טיוטת התקציב אינה עומדת בדרישות החוק וההנחיות של משרד הפנים.
2 צפייה בגלריה
בניין עיריית חיפה
בניין עיריית חיפה
בניין עיריית חיפה
(צילום: שרון צור)
התקציב כפי שהוגש על ידי ראש העיר עינת קליש לא עבר במועצת העיר בשבוע שעבר ובהצעה נגדית שאושרה ברוב קולות נטען כי מדובר בטיוטה גולמית ונעדרת מידע בסיסי. ולפיכך יש להביא מחדש למועצת העיר טיוטת תקציב מלאה ומפורטת בהתאם לחוק ולהנחיות משרד הפנים, לרבות כל רשימת הנספחים הנלווית לתקציב, פירוט פעולות בתקציב הרגיל, תקינה מקושרת תקציב, תוכניות עבודה מקושרות תקציב.
2 צפייה בגלריה
רוני בן חיים הגזבר
רוני בן חיים הגזבר
רוני בן חיים הגזבר
(משידורי מועצת העיר)
קראו גם >>
כאמור בפגישה שהתקיימה אתמול במשרדו של הממונה על המחוז במשרד הפנים פאיז חנא הונחה גזבר העירייה להציג מחדש את התקציב בהתאם לדרישה של ועדת הכספים ומועצת העיר אחרי שהעירייה תבצע את התיקונים והעדכונים הנדרשים לרבות חשיפת כל הנתונים החסרים שלא הופיעו באופן תמוה, לדברי ועדת הכספים, כפי שמשרד הפנים דורש.
אחרי שימולאו כל הדרישות התקציב יוגש בפני ועדת הכספים ומועצת העיר מחדש. עד אז "יידחו כל זימוני ראש העיר לישיבות נוספות במליאת מועצת העיר בכדי לדון בתקציב גולמי ואינו מאוזן שאינו עומד בדרישות החוק וההנחיות. כל עוד לא מוגש תקציב כחוק, הרי שלא ניתן לשוב ולהתכנס כדי לדון בו".
פורסם לראשונה: 14:18, 01.11.21