שכונת חליסה נחשבת לאחת השכונות המסוכנות ביותר בחיפה בכל הנוגע לפשיעה. נתוני משטרת ישראל בשנים האחרונות הצביעו על מספר גדול של תיקי פליליים שנפתחו בשכונות חליסה והדר בהשוואה לשכונות אחרות בעיר.
2 צפייה בגלריה
פעילות משטרתית בשכונת חליסה
פעילות משטרתית בשכונת חליסה
פעילות משטרתית בשכונת חליסה
(צילום ארכיון: אלעד גרשגורן)
הבוקר (שני) משטרת ישראל ובנוכחות ראש העירייה עינת קליש, חנכה נקודת שיטור קהילתי חדשה בחליסה. נקודת השיטור (מש"ק) הוקמה בסיוע עיריית חיפה, כנקודת קצה של תחנת משטרת חיפה במטרה להנגיש ולייעל את שירותי המשטרה לתושבי השכונה.
עיריית חיפה: "פתיחת הנקודה מהווה נדבך נוסף בשיתוף הפעולה ההדוק אותו מקיימת עיריית חיפה עם משטרת חיפה במטרה להעלות את תחושת הביטחון האישי של התושבים ולייעל את השירותים הניתנים על ידי המשטרה לתושבי השכונות".

2 צפייה בגלריה
חנוכת התחנה בחליסה
חנוכת התחנה בחליסה
חנוכת התחנה בחליסה
(צילום: עיריית חיפה)

קראו גם:

תושבים בשכונה הביעו תקווה כי נוכחות שוטרים תסייע בהחזרת תחושת הבטחון לרחובות. "הנתונים מצביעים על פשיעה גואה, ואנחנו חיים את המצב כבר שנים", אומרת תושבת השכונה, "בשכונה צריכים לטפל טיפול הוליסטי. לדאוג לנוער שלא יהיה משועמם, לדאוג לגנים ובתי ספר שיתנו לילדים השכלה ועתיד כדי שלא יגיעו לפשע. צריך לאסוף נשקים. צריך לקיים מפגשים עם תושבים, לראות איך מובילים פה התחדשות עירונית. נקודת משטרה זה בסדר. ראינו שנקודות משטרה שהיו בהדר נסגרו או נשארו לא מאויישות. צריך לדאוג לתאורה, לחינוך, תעסוקה ועוד. זה עניין עירוני ולאומי ולא רק משטרתי".