מפגש מרגש התקיים הבוקר [א'] בין נטע אלטמן, תלמידת כיתה ב' בבית ספר בן גוריון לראש העיר חיפה עינת קליש רותם. נטע ביקשה לפגוש את ראש העיר בגן "מנוחה" בו נטעה לפני כשנתיים יחד עם נציגי העירייה עץ לזכר אמה תמר ז"ל, שנפטרה כשהייתה בת חמש וחצי בלבד.
3 צפייה בגלריה
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
(עיריית חיפה)
תמר רוזנברג אלטמן ז"ל, (2019 – 1977) נולדה בחיפה והתגוררה בה כל חייה. תמר שימשה ככתבת בעיתון זמן חיפה ולאחר מכן עבדה במשרדי עורכי דין. לאחר שחלתה עברה להתגורר עם משפחתה אצל אמה בשכונת רוממה בה מצוי גם גן "מנוחה" שנשרף כליל בשריפה הגדולה בשנת 2016. לאחר השריפה הוזמנה תמר עם בתה הקטנה לטקס נטיעות שהתקיים בט"ו בשבט במסגרת העבודות לשיקום הגן. שנתיים לאחר מכן נפטרה תמר בגיל 41 והותירה ילדה בת חמש וחצי, בעל, אמא ואחות.
3 צפייה בגלריה
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן ליד העץ לזכר אמה
(עיריית חיפה)
במלאת שנה למותה פנתה אחותה יפעת ללשכת ראש העיר בבקשה לנטוע עץ תמר, לזכר אחותה בגן מנוחה בו בילתה ושיחקה עם בתה הקטנה. בפנייתה כתבה יפעת בין היתר: "נטיעת עץ תמר כשמה, של אחותי תהיה דרך ראויה להנציח אותה וגם תסייע לבת שלה לעקוב אחרי הצמיחה והגדילה שלו".
לפני מספר חודשים השתתפה נטע, במפגש תושבים עם ראש העיר. קליש רותם, ששמחה לפגוש אותה והבטיחה להיפגש אתה בגן ולראות מקרוב את העץ שניטע לזכר אימה.
3 צפייה בגלריה
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן בטקס הנטיעות
נטע אלטמן בהמשפחה וראש העיר
(עיריית חיפה)
קראו גם: >>
הבוקר [א'] קיימה ראש העיר את הבטחתה ופגשה בגן לקראת ט"ו בשבט את נטע הנרגשת שחיבקה אותה ארוכות ואמרה: "אני שמחה מאוד שנטענו את העץ, אני באה לכאן הרבה ורואה איך הוא גדל וצומח. עדיין קשה לי בלי אימא אבל יש לי את כל המשפחה וכיף לי לפגוש את ראש העיר והוסיפה – הלוואי וכל החברים שלי לכיתה יוכלו לפגוש אותך".
ראש העיר נענתה גם הפעם לבקשתה של נטע באופן מיידי והבטיחה כי תחזור לפגוש אותה בקרוב בבית הספר יחד עם כל חבריה לכיתה שלא יכלו להגיע הפעם לגן בשל מזג האוויר הגשום. עוד השתתפו בפגישה עם ראש העיר בגן "מנוחה" סבתה של נטע רינה, דודתה יפעת, אביה צח.