36 חתימות של תושבים הגרים ברחובות הסמוכים לבניין בסירקין 21 בשכונת הדר, נאספו במחאה על הרעש והמוזיקה המגיעים ממתחם הפקות "גג 21".
1 צפייה בגלריה
מסיבות בסירקין
מסיבות בסירקין
מסיבות בסירקין
(צילום: "גג 21")
המתחם הוא גג בניין נטוש, שלפני כשנה החלו להיערך בו מסיבות בסופי השבוע. בתחילת דרכו של המתחם, התושבים המתגוררים בסמיכות הבליגו על מטרדי הרעש, וזאת מתוך הבנה בצורך בפיתוח האזור. כעת, עם פריחת אזור השוק, המסיבות נערכות לטענת השכנים בכל ימות הסופ"ש. לדברי השכנים, המסיבות נמשכות כשמונה שעות, תוך שימוש במוסיקה רועשת.
סמדר אדלשטיין, תושבת רחוב שמש: "אנחנו לא נגדם או נגד ההתחדשות בשוק אבל העוצמות של המסיבות בגג לא נותנות לנו שקט ומנוחה. בעירייה ניסו להגיע להבנות עם מי שמפעיל את המסיבות, אך נראה כי כלום לא השתנה".
קטיה, תושבת רחוב החלוץ: "בקיץ שעבר זה היה נורא, היו מסיבות כל ערב עד 24:00 ועד 2:00 בלילה. כשאני באה עם זה לעירייה מדברים איתי על התחדשות. זה כאילו רוצים לגרש את האנשים מהשכונה. בעירייה ובמשטרה הציעו לי לפנות לבית משפט. אין לי את היכולת הכלכלית לזה".
קראו גם >>>
ג', תושבת רחוב שמש: "הקצב של המוזיקה לא מאפשר לנו לחיות. זה עינוי להיות בבית בימים שאמורים להיות ימי מנוחה. הרעש הורס לנו את החיים".
אורי בן נעים, הבעלים של הבניין: "יש לנו סכסוך עם שכנה אחת לאורך הרבה זמן, לא קשור לרעש. באמת היו הפרעות בעבר של מוזיקה אבל אנחנו עושים את כל הצעדים שזה לא יפריע יותר לאנשים. הגענו להסדרה עם המשטרה והעירייה כחלק ממגבלות איגוד ערים. עבדנו עם יועץ אקוסטיקה והגענו למצב שמותר לנו ביום שישי בלבד להפעיל מוזיקה חזקה בין 16:00-20:00. זה היה פעם יום של מחלוקת אבל הסדרנו את זה וכתבנו מכתב הסדרה לשכנים. חלק לא מקבלים את ההסדרה וזו זכותם למחות. זה לא נכון שהמסיבות נמשכות 8 שעות ועד 24:00, אולי זה היה בעבר והדברים תוקנו. אנחנו בתהליכים של התחלה וזה גם כדי להגיע למצב מאוזן. המקום לא רוצה להיות מפגע ציבורי אלא להיות ההיפך. יום שישי זה נתון למחלוקת. הגענו להבנה ואנחנו מתקדמים בתהליכים האלה".