יו"ר יש עתיד יאיר לפיד והמועמד לראשות העיר חיפה יונה יהב נפגשו ודנו את האפשרות כי המפלגה תתמוך בקמפיין הבחירות של יהב.
2 צפייה בגלריה
יונה יהב ויאיר לפיד
יונה יהב ויאיר לפיד
יונה יהב ויאיר לפיד
(צילום: גביש מדיה, אלעד גוטמן)
הפגישה בין לפיד ויהב הוגדרה טובה ובמהלכה דנו השניים על העיר חיפה, התוכניות לעתיד העיר והאפשרוית לקואליציה. גורם המקורב ליהב ציין כי הפגישה היתה טובה, והשניים סיכמו להיפגש בימים הקרובים בטרם תתקבל החלטת לפיד והמפלגה באשר לתמיכה במועמד לראשות העיר חיפה.
קודם לפגישה של לפיד ויהב, נפגש לפיד ביום חמישי שעבר עם מנדי רבינוביץ. גם בפגישה זו דנו השניים על תמיכה אפשרית, כאשר נבחנו סקרים שנערכו לאחרונה. פגישה זו הוגדרה טובה בין השאר כי לשניים היכרות רבת שנים.

2 צפייה בגלריה
מנדי רבינוביץ
מנדי רבינוביץ
גם ממתין ליאיר. מנדי רבינוביץ
(צילום: יפעת גבאי)

קראו גם:

ביש עתיד יצטרכו להכריע כעת האם לתמוך ביונה יהב, בו תמכו בבחירות קודמות, ובכך יעידו על עקביות ואמונה במי שסקרים רבים מצביעים על פופולאריות והאהדה בקרב הציבור.
או אולי לתמוך במועמד רענן, מתוך רצון לחדש ולהוביל קו חדש. על הרצון לחדש אולי ניתן ללמוד מהכרזתה של חברת המפלגה האלופה במיל. אורנה ברביבאי לראשות העיר תל אביב. אמש, (רביעי) לפיד ציין כי "אני מעריך ואפילו מחבב את רון (חולדאי), אבל הגיע הזמן לשינוי".
מנדי רבינוביץ ויונה יהב ימתינו להחלטת לפיד ולפגישות נוספות שיתקיימו בשבוע הבא. החלטתו של לפיד צפויה להיות מכרעת עבורם, ולפי הסקרים גם עבור העיר חיפה.