אחרי ביקור וסיור במפרץ חיפה לפני כשבועיים, שר החוץ וראש הממשלה המיועד יאיר לפיד ייפגש היום (שלישי) עם ראש העיר חיפה עינת קליש.
2 צפייה בגלריה
עינת מחכה ליאיר. קליש ולפיד
עינת מחכה ליאיר. קליש ולפיד
עינת מחכה ליאיר. קליש ולפיד
(ראובן כהן, אלעד גוטמן)
לפיד צפוי לדון עם קליש בנושא התכנית הממשלתית להבאת מפרץ חיפה, תכנית הכוללת פינוי מפעלים מזהמים וחיזוק חיפה כבירת המטרופולין הצפוני.
לפיד חשף "במיינט חיפה" את עיקרי התכנית הכוללת בניית 70 אלף יחידות דיור וקידום בניית 4 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ותעשייה נקייה.
השניים ידונו בנושא מינהור הרכבת לחיפה הכוללת חישמול זמני והקמת פארק מטרופוליני לאורך 10 ק"מ בנחל הקישון.
לפיד ציין בראיון למיינט חיפה כי התכנית כוללת התייחסות לבית החולים הצפוי לקום בקרית אתא ופינו חוות המיכלים תש"ן מקרית חיים.
2 צפייה בגלריה
"יתעדכן בפרטים". לפיד בביקור במפרץ
"יתעדכן בפרטים". לפיד בביקור במפרץ
"יתעדכן בפרטים". לפיד בביקור במפרץ
(צילום: אלעד גוטמן)
קראו גם: >>
השר לפיד הדגיש בראיון כי "אנחנו בוחנים יחד פתרונות ונעשה מאמצים רבים כדי לצמצם את הפגיעה בעובדים. משרד הכלכלה מלווה את ההחלטה וידאג לייצר אלטרנטיבה תעסוקתית במפרץ. בין ההצעות שייבחנו גם האפשרות להסב את המפעלים למפעלים לא מזהמים שעוסקים בייצור אחר".
בעיריית חיפה מקווים לשמוע בשורות חדשות באשר לתכנית שדה התעופה הבינלאומי בחיפה, וכי השר לפיד יתמוך בחזון קליש להרחבת שדה התעופה.
מעבר לתכנית המפרץ ידונו לפיד במצבה הפוליטי של קליש. השר לפיד מסר למיינט חיפה באשר למצבה של קליש במועצה: "מתוקף תפקידי, כשר חוץ, איני מכיר את הפרטים לעומקם. בקרוב אפגש עם ראשת העיר ואשמע ממנה על המשבר בעירייה".
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
פורסם לראשונה: 18:11, 14.02.22