שוטרי משטרת ישראל מחפשים בארבע השנים האחרונות אחר אקדח שנגנב מבית במושב ליד קרית שמונה. השוטרים התקשו להאמין כי אותו אקדח נמצא השבוע בבית בחיפה.
2 צפייה בגלריה
עוד אירוע ירי עם נפגעים בחיפה
עוד אירוע ירי עם נפגעים בחיפה
אקדח שנגנב מלפני 4 שנים אותר בחיפה
(שאטרסטוק)
איך הגיע האקדח מקרית שמונה לחיפה? בעצירה רנדומאלית של רכבים, ביקשו שוטרים לעצור רכב נוסע באזור חיפה. הנהג בחר שלא לעצור, ובתום מרדף נעצר הנהג, עבריין המוכר היטב למשטרה, שתיק הפלילי שלו הרשעות פליליות רבות לרבות אחזקת נשק ללא רישיון וירי.
השוטרים מצאו על הנהג סם מסוג קוקאין. בעקבות מציאת הסם הוצא צו חיפוש בביתו של החשוד ובטלפון הנייד. השוטרים הגיעו לביתו של החשוד המתגורר עם אימו. חיפוש בדירה הוביל למציאת אקדח מסוג גלוק 17. בדיקה העלתה כי מדובר אותו אקדח שנגנב לפני 4 שנים ממושב ליד קרית שמונה.
2 צפייה בגלריה
אקדח גלוק
אקדח גלוק
אקדח גלוק
(משטרת ישראל)
קראו גם: >>
העבריין המוכר הכחיש כל קשר לאקדח הגנוב. חיפוש במכשיר הטלפון הנייד של העבריין העלה סרטונים ותמונות שצולמו על ידי העבריין, בהם הוא נראה ונשמע כמי שמנסה למכור את האקדח. "תראה דוד. זה חדש לעבודה בלבד...עכשיו אני אשלח לך דוד את שלי. זה שאני הולך איתו קבוע אצלי. אני אראה לך אותו, תראה איזה יפה הוא".
בתמונות בנייד נראה האקדח מוחזק ביד וברקע המצעים של אמו של העבריין. גם היד המחזיקה את האקדח נמצאה תואמת את ידו של העבריין.
בעקבות הממצאים הרבים נעצר העבריין החיפאי.
כל החדשות והעדכונים במיינט חדשות חיפה.
פורסם לראשונה: 15:06, 14.02.22