מכון "קנטאר" (KANTAR) בראשות הסוקר דודי חסיד ערך סקר בחירות עבור סיעת הירוקים של חיפה - כחול לבן. על פי הסקר מועמד הירוקים לראשות העיר אביהו האן רושם עלייה של 70% בהשוואה לסקר קודם, ומגיע לשלישיה המובילה מבין 12 המועמדים לראשות העיר חיפה.
2 צפייה בגלריה
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
האן בכנס הירוקים בבית אבא חושי
מתחזק. האן
(צילום: אביעד טל)

סקר מכון קנטאר שאל (15-29 בינואר) 446 משיבים: "אם הבחירות היו מתקיימות היום, למי הייתם מצביעים מבין המועמדים הבאים?". אלו תוצאות הסקר (טעות דגימה של 4.9%):
יונה יהב - 25.4%, דוד עציוני - 16%, אביהו האן - 10.1%, יעקב בורובסקי - 5.8%, עינת קליש - 4.7%, שרית גולן - 2.6%, צביקה ברבי - 2.3%, קיריל קארטניק - 1.7%.
מועמדים נוספים קיבלו פחות מאחוז אחד. 24.1% לא ידעו לומר למי יצביעו, 4.6% ציינו כי לא היו מצביעים.

2 צפייה בגלריה
הולכים יחד. גנץ והאן
הולכים יחד. גנץ והאן
הולכים יחד. גנץ והאן
(צילום: אלעד מלכה)

קראו עוד:

עורך הסקר, מנכ"ל מכון קנטאר דודי חסיד: "אביהו האן מזנק ב-70% השוואה לסקר קודם בהשוואה לירידה של יהב. כמעט בוודאות יתקיים סיבוב שני כשאף מועמד לא מגיע ל-40% כדי לנצח בסיבוב ראשון. האן בעל מומנטום חזק ביותר שפותח מחדש את המרוץ על המקום השני. כ-30% מתושבי חיפה טרם החליטו כך שהתלבטים ואחוזי ההצבעה יכריעו את עתיד העיר".
אביהו האן: "הסקר מתכתב עם התחושות שלנו בשטח, אנו מרגישים את ההתחזקות שלנו כל הזמן. לצערי מועמדים אחרים עושים שימוש במכוני סקרים עלומים ומנסים להטות את דעת הקהל באמצעות מניפולציות זולות. אנחנו נהייה הפתעת הבחירות, זה או ניצחון או אסון במקרה שחיפה תיפול שוב בידיים הלא נכונות חלילה".