הפסטיבלים שמתחילים לחזור לחיינו מחזירים לי את החלק בחיוך שאבד לי אי שם ב-7.10.2023.
3 צפייה בגלריה
בחזרה לעונת הפסטיבלים
בחזרה לעונת הפסטיבלים
בחזרה לעונת הפסטיבלים
(צילום: יעלי סטאר)

מאז אותו תאריך ארור, גם לי נהיה קיפאון רגשי מסוים וכמה נגיסות בארנק, שרק עכשיו אני מתאזנת חזרה מהן, ונראה שיחד איתי גם הפסטיבלים וההפקות מתאזנים חזרה, כלכלית ורגשית - ובאופק יש דברים נחמדים. כוחנו בשגרתנו, לא לשכוח לרגע, והבילוי העיקרי שלי יחזור בקרוב לעשות לי שמח בלב.
כשאני ואקסוש היינו ביחד, דיברנו וחלמנו על איך הוא יפנה חמשוש מהלו"ז הדחוס לעייפה שלו ונלך יחד לאיזה פסטיבל. יום אחד בקיץ 2022, חבר משותף זרק דבר על פסטיבל כלשהו בתאריך כלשהו שהוא במקרה החמשוש שאחרי השבוע של מידברן, שהתרחש באוקטובר 2022.
מהון להון מצאנו את עצמנו מכורטסים, יחד עם החבר המשותף הנ"ל וזוגתו, מתרגשים מהחלום שיתגשם בעזרת החתול שבשמיים ומריצים דאחקות על ההיפי שענה לנו לטלפון בכרטוס. ספרנו כל רזולוציית זמן אפשרית לחמשוש בו תיתקע היתד הזו על פסגת שאיפותיי הזוגיות.

3 צפייה בגלריה
הבילוי העיקרי שלי יחזור בקרוב לעשות לי שמח בלב
הבילוי העיקרי שלי יחזור בקרוב לעשות לי שמח בלב
הבילוי העיקרי שלי יחזור בקרוב לעשות לי שמח בלב
(צילום פרטי)

החתול שבשמיים לא רצה לעזור. עם פרידתנו, נפרדנו לשלום גם מהכרטיסים והחלום, תוך החלטה שאם לא ביחד, אף אחד מאיתנו לא יילך. אשתחצן קלות על איך בשבוע ששהיתי במידברן, הוטל עליו למכור את הכרטיסים והוא נחל כישלון חרוץ, וכשהועבר אליי השרביט, מכרתי אותם במחיר כמעט מלא תוך שלוש שעות, בפחות משבוע לאירוע.
זו הייתה התקשורת אחת לפני האחרונה שלנו. האחרונה הייתה לאחר כמה ימים וכאבה מדי, לא אכאיב לעצמי שוב בלהיזכר איך עוד חלום זוגי התפוצץ לי בפרצוף ולמה וכמה היה לי חשוב אחריה להדגיש את בקשתי אליו לא לשוחח איתי + לאחרים שלא ישוחחו איתי עליו *לעולם*.
הוא לא הלך בלעדיי, אם תהיתם, אבל מה שכן היה לא נפל ברמת הכאב.

3 צפייה בגלריה
מגפי הפסטיבלים שלי. כבר מוכנים להרפתקאות חדשות
מגפי הפסטיבלים שלי. כבר מוכנים להרפתקאות חדשות
מגפי הפסטיבלים שלי. כבר מוכנים להרפתקאות חדשות
(צילום: יעלי סטאר)

וכך נשאר לו יתום, זה החלום. עד סוף ספטמבר 2023. שנה מהפרידה המדוברת ושבוע לפני ה-7.10, הספקתי לעשות זיכרון מתוק אחרון מהעידן הקדום הזה.
דייט פסטיבל. אני ועלם חמודות אחד קבענו דייט ראשון בלא פחות מפסטיבל. שישי שבת קסומים ומלבבים, עם סדנאות ותכנים שכוללים מיניות. אם שאלתם את עצמכם על הדייט הראשון הכי מוגזם שהיה לי, זאת התשובה. הכרנו באיזו קבוצת ברנרים בפייסבוק וגילינו המון במשותף. חוץ מזה, הוא חתיך.

קראו גם:

מה אני אגיד - ריחפתי מיליון. במזל, התחברנו והסתדרנו מעולה. עשינו סדנאות ביחד, ישבנו עם חברים בלילה ביחד, אכלנו סוכריות גומי ביחד. בגדול התנהגנו די כמו זוג, אך בלי לשכוח שזה דייט ראשון (עפו עלינו שם על זה), שהיה כמו לדחוס מלנטלפים דייטים לתוך דייט אחד.
כשחזרנו, כל אחד לביתו, לקחנו לילה לישון על זה והבנו, כל אחד ממיטתו, שלא נרצה להמשיך, כל אחד מסיבותיו. כמובן, הבנה שכולה הולסום ואיזה כיף שנשארים בסבבה למרות.
מודה, התמהמהתי קצת והוא זכה בכבוד המפוקפק להיות זה שאומר ראשון ש"לא מתאים", ולי לא נותר אלא להסכים בחיוך. חבר'ה, ניצחנו את המערכת. נהנינו יחד בפסטיבל, חווינו דייט מגניב, ובסוף סיימנו יפה. אפילו דיברנו קצת אחרי ששלחו אותו למילואים במלחמה. הוא בסדר, הוא.
ובעודי פה בהיכון לעונת הפסטיבלים וכולי ייאוש ואכזבה כי נסיבות מחורבנות מהפסקה הפותחת, שלפתי מהבוידעם, כן, את דייט החתונה מדצמבר 2022. ראיתי ששנינו עשינו "אינטרסטד" לפסטיבל מאוד דומה למה שהיה בסוף ספטמבר, המתוארך לאפריל השנה. לאורך היכרותנו, יצא במקרה לגמרי, שהוא הגשים לי כמה חלומות זוגיים בהצטיינות. דייט חתונה, מסיבה מגניבה, חוויות במידברן - ובכולן קיבלתי את התחושה הזוגית שאני משוועת אליה פלאס הוכחות מוצקות שאני יכולה לסמוך עליו, וכבונוס - הוא כסוף שיער. גם הפעם הוא נאות להתפרטנר אליי לפסטיבל ונתכרטס בקרוב מאוד.
אין בן זוג? יש מ"מ (ממלא מקום) בן זוג, שאפשר לעשות איתו דברים זוגיים כיפיים. נמאס לי לתכנן ולפספס את החיים בציפייה לקיוט בוי שמבושש לבוא, ולא אלך לפסטיבל הזה לבדי או עם חבר אפלטוני.
לסקרנים ולשואלות, למה הוא רק ממב"ז? הוא לא משהו בלשמור על קשר רציף, לכן כשממש בא לי חוויה זוגית - אם הוא זמין ושמח לתת לי אותה, למה שלא אחווה? אפילו כבר התחלנו להתרגש לקראת הפסטיבל. הכיף שלי בשליטתי - אני לא אטבע בשלולית דמעות הרווקות, בטח לא כשיש לי ממב"ז.
ואם פתאום יגיע קיוטי שלי? באותה סבירות, יכולים לקרוא לממב"ז שוב למילואים. נמכור את הכרטיס. גם בזה יש לי ניסיון.
הו לא. עכשיו לא ברור לי מה מתחשק לי יותר. המשך חודש קסום.