בעל גלידריה בעיר נעצר בסוף השבוע על ידי המשטרה בחשד שביצע ירי. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים אך סגנית נשיא בית משפט השלום חיפה השופטת פנינה ארגמן החליטה על שחררו.
1 צפייה בגלריה
עוד אירוע ירי עם נפגעים בחיפה
עוד אירוע ירי עם נפגעים בחיפה
מעצר שווא בעקבות חשד לירי
(צילום: שאטרסטוק)
קראו גם: >>
מעצרו של בעל הגלידריה נובע מירי שבוצע סמוך לשעה אחת בלילה שבין רביעי וחמישי בעיר התחתית בחיפה. הירי בוצע לעבר בית של אדם שנשאל על ידי השוטרים באשר לסכסוכים שיש לו עם גורמים שונים. האיש השיב כי הסכסוך היחיד שיש לו הוא עם בעל גלידריה, איתו רב על מקום חניה, ובו הוא חושד.
זהותו של החשוד נמסרה לשוטרים מיד לאחר שבוצע הירי, אך חוקרי המשטרה העדיפו להמתין עם המעצר ליום למחרת (חמישי), ובשעה שבע בערב עצרו את בעל הגלידריה.
החשוד הכחיש כל קשר לירי וטען כי בשעת הירי היה בעסק ועבד. בת זוגו של החשוד שלחה לחוקרי המשטרה סרטון ממצלמות האבטחה בגלידרייה המוכיח את טענתו ומאמתת את האליבי שמסר למשטרה. החוקרים לא השתכנעו אך החליטו לשנות את החשד נגד בעל הגלידרייה ממבצע הירי, למי שחשוד בהזמנת הירי ושליחת אנשים שיבצעו את הירי בפועל.
סגנית נשיא השלום בחיפה, השופטת פנינה ארגמן, קבעה בדיון בבקשה להארכת מעצר כי יש לשחרר ממעצר את איש הגלידות לאלתר: "בעל הגלידריה נחקר תחת אזהרה, וגם בוצע עימות בין השניים והוא עומד על גרסתו שאין לו קשר לירי. בנסיבות הנ"ל, אני קובעת שהיסוד הסביר לחשד שבעל הגלידרייה שבפני ביצע ירי כלפי המתלונן הינו ברמה הנמוכה ביותר, ובוודאי שלא ניתן על סמך ראיה בודדת זו להורות על הארכת מעצר".
פורסם לראשונה: 17:20, 26.06.22