זה חוזר על עצמו מידי לילה, לעיתים לפנות בוקר. חבורות אופנועים נוסעות במהירויות גבוהות בכביש אבא חושי מצומת דניה לכיוון האוניברסיטה והלאה, וגם מנשר לכיוון האוניברסיטה.
3 צפייה בגלריה
מרדפים בכרמל
מרדפים בכרמל
רעשים בלתי סבירים של אופנועים מהירים
(צילום המחשה: canva)
"זה רעש חזק מאד של אופנועים שעושים תחרויות ומרעישים בכל האזור", מדווח תושב דניה, "כנראה שאלו אופנועים שדאגו שלא יהיה להם מפחיתי רעש כדי שיסעו יותר מהר. זה יכול להיות ב-8 בערב או ב-2 בלילה שפתאום אתה שומע מירוץ אופנועים שמקפיץ אותך. זה חייב להיפסק".
בעקבות מטרד הרעש פנו השבוע תושבים משכונת סביוני דניה, דניה והטריו לסגן ראש העיר ישראל סביון וחבר המועצה פיני וגמן בבקשה לסייע להם בנושא.

3 צפייה בגלריה
מרדפים בכרמל
מרדפים בכרמל
חייבים למצוא פתרון. אופנועים בכרמל
(צילום המחשה: canva)

קראו עוד:

וגמן וסביון, חברי סיעת הגמלאים במועצת העיר, פנו בנושא למנכ"ל העירייה גדי מרגלית והדגישו את חשיבות הטיפול בנושא. בפנייתם ציינו חברי סיעת הגמלאים כי הרעשים החזקים מבהילים מאד תושבים ותיקים אך גם מעירים משנתם תינוקות וילדים.
מנכ"ל העירייה התבקש למצוא פתרונות הכולל שילוב של השיטור העירוני ומשטרת ישראל לטובת הגברת האכיפה ומיגור התופעה.

3 צפייה בגלריה
ישראל סביון ופיני וגמן
ישראל סביון ופיני וגמן
ישראל סביון ופיני וגמן
(צילום: שרון צור, canva)

וגמן וסביון: "אנו לא יכולים להשלים עם מציאות שבה מטרדי רעש קשים הופכים את החיים לבלתי נסבלים עבור תושבים רבים. זה לא עניין של נוחות, אלא של בריאות הציבור ושמירה על איכות החיים. על הרשות לפעול באפס סובלנות כלפי תופעת האופנועים הרועשים, ולהחזיר את השקט לרחובות."