ברשות נחל הקישון ביקרה היום חברת הכנסת החיפאית נעמה לזימי, יו"ר שדולת חברי הכנסת להבראת מפרץ חיפה. הביקור נערך ביוזמת עו"ד שרית גולן-שטיינברג,  יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה חיפה.
2 צפייה בגלריה
ח"כ נעמה לזימי בקישון
ח"כ נעמה לזימי בקישון
ח"כ נעמה לזימי בקישון
(צילום: רשות נחל הקישון)
במסגרת הביקור הציגה מנכ"לית רשות נחל הקישון, שרון נסים, את פעילות הרשות והאתגרים העומדים בפני רשות הנחל ובהם מניעת פגיעה בנחל וסביבתו מתוכניות חברת נמלי ישראל להקמת מחסנים לוגיסטיים ושטחי מכולות ומימוש הקמתו של פארק מורד נחל קישון.
לדברי ח"כ נעמה לזימי: "הביקור בנחל הקישון ביחד עם מנכ״לית רשות נחל הקישון ויו״ר איגוד ערים להגנת הסביבה הבהיר לי את החשיבות האסטרטגית של מורד הקישון עבור תושבות ותושבי מטרופולין חיפה ואיכות חייהם. אפעל למיצוי הפוטנציאל של סביבת הנחל כריאה ירוקה ולשמירה על המגוון הביולוגי הייחודי במקום. בכוונתי לסייע ככל הניתן מול הגורמים הרלוונטיים לעניין התוכניות הנדונות כיום שלהן השלכה על הנחל".
2 צפייה בגלריה
ח"כ נעמה לזימי בקישון
ח"כ נעמה לזימי בקישון
ח"כ נעמה לזימי התחייבה לעזור
(צילום: רשות נחל הקישון)
קראו גם >>>
לדברי עו"ד שרית גולן שטיינברג: "חובתה של עיריית חיפה לפעול מול ממשלת ישראל להשגת תקצוב מלא להקמת פארק מורד נחל קישון. אני חוזרת ואומרת שמטרופולין חיפה לא יכול להיות ה'בן החורג' של מדינת ישראל בקבלת תקציבים. מיליון תושבי המטרופולין זכאים לקבל פארק ירוק וסביבתי, כחלק מרצף מטרופוליני. זאת, כפיצוי לשנים של סבל מזיהום ומפגעי סביבה של תעשייה פטרוכימית. הגיע העת ל'החליף דיסקט' ולפעול להשגת תקציבים להקמתו של פארק הקישון".
מנכ"לית הרשות הודתה לח"כ לזימי ולעו"ד גולן-שטיינברג על הביקור ועל נכונותן לסייע לרשות הנחל לקידום יעדיה והקמת הפארק לרווחת תושבי המטרופולין.